بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استعداد ماینتس در رادار باشگاه‌های بزرگ آلمانی و انگلیسی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۱

طرفداری | برایان گرودا وینگر با استعداد ماینتس با عملکرد خوبش در این فصل بوندسلیگا، مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های آلمانی و خارج از آلمان قرار گرفته است و بعید نیست در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، جمع صفر پنج‌ها را ترک کند.

به گزارش بیلد؛ بایرلورکوزن، دورتموند و لایپزیش از آلمان در کنار لیورپول، استون ویلا و نیوکاسل از انگلیس به برایان گرودا علاقه‌مند هستند. گفته می‌شود این انتقال در حدود 20 میلیون یورو برای باشگاه‌های علاقه‌مند هزینه دارد. با این حال با توجه به روند رشد فعلی این وینگر 19 ساله، بوندسلیگا برای او بهتر از لیگ برتر است.

برنامه لورکوزن این است گرودا در کنار فلوریان ویرتس، هر دو در ترکیب 1-2-4-3 پشت مهاجم قرار بگیرند. نقشی که گرودا در حال حاضر در ماینتس ایفا می‌کند و بنابراین می‌تواند خیلی زود در تیم جدیدش نیز جا بیفتد. البته با همه باشگاه‌های علاقه‌مند توافق شده تا پایان فصل، هیچ مذاکره‌ای انجام نشود. قرارداد گرودا با ماینتس تا سال 2026 اعتبار دارد اما او می‌خواهد قدم بعدی در حرفه‌اش را بردارد و در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

برایان گرودا در 29 بازی برای صفر پنج‌ها در فصل جاری موفق شده از خود آمار 4 گل و 3 پاس گل را ثبت کند. هر چند روی کاغذ این آمار چندان جالب نیست اما از زمان حضور بو هنریکسن، گرودا پیشرفت بسیار خوبی داشته و نقش بسیار مهمی در بقای ماینتس در بوندسلیگا ایفا کرده است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *