بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

در صورت قهرمانی در اروپا، قرارداد ادین ترزیچ با دورتموند تمدید می‌شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۱

طرفداری | بروسیا دورتموند و ادین ترزیچ در این فصل مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده‌اند و هر چند در بوندسلیگا به هیچ عنوان عملکرد قابل قبولی نداشته‌اند اما در لیگ قهرمانان اروپا فراتر از حد انتظارات ظاهر شدند و در صورت قهرمانی، می‌توانند یک فصل شیرین برای خود رقم بزنند.

به گزارش بیلد؛ پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، مدیران دورتموند به بررسی و تحلیل این فصل خواهند پرداخت کرد. در این بحث‌ها درباره آینده ادین ترزیچ نیز صحبت خواهد شد. برنامه لارس ریکن مدیر عامل و هانس یواخیم واتسکه این است که اگر قهرمان اروپا شوند، ترزیچ قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد و البته خود این سرمربی نیز دوست دارد چنین اتفاقی بیفتد.

موضع ترزیچ نیز مشخص است و تا زمانی که اجازه کار کردن برای باشگاه مورد علاقه‌اش را داشته باشد، این‌کار را انجام خواهد داد. او تا پیش از بازی مقابل اونیون برلین در هفته بیست‌وچهارم بوندسلیگا در آستانه اخراج از دورتموند قرار داشت اما پیروزی در این بازی و همچنین عملکرد تیم در لیگ قهرمانان اروپا باعث ماندگاری او شد.

موفقیت‌ها در لیگ قهرمانان باعث شده باشگاه در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی امسال و آینده در وضعیت مالی خوبی قرار داشته باشد که این به ترزیچ اعتبار بیش‌تری نزد مدیران داده است. دورتموند حدود 130 میلیون یورو از لیگ قهرمانان اروپا درآمد داشته و در صورت کسب عنوان قهرمانی، 5 میلیون یوروی دیگر نیز به این رقم اضافه می‌شود. همچنین درآمد دورتموند از حضور در جام باشگاه‌های جهان نیز حدود 40 میلیون یورو خواهد بود و این موفقیت نیز باید به اسم ترزیچ ثبت شود. نوری شاهین در انتظار اخراج ادین ترزیچ!

نوری شاهین پنهان نمی‌کند که لیاقت جایگاه بالاتری نسبت به موقعیت فعلی‌اش به عنوان دستیار مربی را دارد، حتی با این وجود که ادین ترزیچ مسئولیت‌های زیادی به او می‌دهد. وقتی شاهین حدود شش ماه پیش به کادر فنی دورتموند پیوست، در مذاکرات نیز بین دو طرف این موضوع مطرح شد که اگر ترزیچ اخراج شود، شاهین بلافاصله تبدیل به یکی از گزینه‌های اصلی پر کردن جای خالی او خواهد شد.

شاهین فرد بسیار جاه‌طلبی است و قبل‌تر باشگاه‌های دیگری از جمله بشیکتاش و فاینورد درباره شرایط او پرس‌وجوهایی کرده بودند. همچنین شاهین و واتسکه رابطه دوستانه‌ای با یکدیگر دارند و واتسکه نیز می‌داند برخی باشگاه‌ها به او علاقه دارند. با این حال تکلیف مشخص است، اگر شاهین بخواهد برود، دورتموند هیچ مانعی بر سر راه او نخواهد شد.  

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *