بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وقتی زرینچه مخالف فرهاد بود؛ اگر می‌خواهید استقلال قهرمان نشود با مجیدی قرارداد ببندید!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۱

استقلال پس از این‌که وینفرد شفر را برکنار کرد، با فرهاد مجیدی لیگ هجدهم را به پایان رساند و بحث‌هایی مطرح بود مبنی بر این‌که خود مجیدی از ابتدای لیگ نوزدهم تحت عنوان مربی روی نیمکت آبی‌پوشان می‌نشیند اما این مسئله با واکنش تند جواد زرینچه مواجه شد.

کاپیتان اسبق استقلال و تیم ملی که تحت عنوان سرپرست و مربی هم روی نیمکت آبی‌ها نشسته، روز دوم خرداد سال ۹۸ با انتقاد از احتمال سرمربی‌گری فرهاد مجیدی به خبرورزشی گفت: خوشحالم که استقلال سهمیه آسیایی گرفت اما چیز خاصی از این تیم با هدایت مجیدی ندیدیم. کلا پس از روی کار آمدن فرهاد اتفاق ویژه‌ای در استقلال رخ نداد.

زرینچه در ادامه با تاکید بر این‌که نمی‌داند چه کسی در استقلال برای انتخاب سرمربی تصمیم می‌گیرد، تصریح کرد: الان نمی‌دانیم وزارت ورزش سرمربی تعیین می‌کند یا کمیته فنی این کار را انجام می‌دهد! نمی‌دانم مدیرعامل مربی استقلال را برمی‌گزیند یا معاونان باشگاه چنین کاری را انجام می‌دهند ولی به نظرم تحت هیچ شرایطی نباید تصمیم احساسی گرفت چون انتخاب کردن فرهاد مجیدی یک تصمیم کاملا احساسی است. من به عنوان یک استقلالی قدیمی دلم نمی‌خواهد فرهاد ناکام شود ولی احساس می‌کنم اگر مجیدی سرمربی استقلال شود و در لیگ نوزدهم روی نیمکت این تیم بنشیند، همان سرنوشت وینفرد شفر در انتظارش خواهد بود. اگر باشگاه استقلال قهرمانی در لیگ نوزدهم را نمی‌خواهد به فرهاد حکم سرمربیگری بدهد و پای نتایج او هم بایستد ولی اگر قهرمانی می‌خواهد، یک کادر قوی انتخاب کند و کار را با حساب و کتاب جلو ببرد.

سازنده گل قرن در بازی ایران و آمریکا در ادامه این مصاحبه به نکته جالبی هم اشاره کرد و گفت: خیلی‌ها به استقلال آمدند و مربی این تیم شدند چون یک سری آدم‌ها را داشتند ولی من و مجید نامجومطلق چنین آدم‌هایی را نداریم. برای مربی‌گری در استقلال باید علاوه بر خدا، بنده خدا را هم داشته باشید ولی من و مجید چنین بندگانی را نداریم. البته یک عده دوست ندارند امثال زرینچه و نامجومطلق سرمربی استقلال شوند چون فوتبال و پشت پرده‌هایش را می‌شناسیم و اگر بیاییم، کسی نمی‌تواند به ما بازیکن بیندازد.

خبرورزشی‌گردی| جواد زرینچه: اگر می‌خواهید استقلال قهرمان نشود با مجیدی قرارداد ببندید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *