بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک مهره کلیدی دیگر اشتوتگارت در لیست دورتموند؛ والدمار آنتون جایگزین هوملس می‌شود؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۳

طرفداری | مدیران بروسیا دورتموند از شرایط نیکلاس زوله بسیار ناراضی هستند و همچنین این احتمال وجود دارد قرارداد متس هوملس نیز تمدید نشود، به همین خاطر، خط دفاع یکی از پست‌هایی خواهد بود که زنبورها در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو به دنبال تقویت آن هستند.

به گزارش بیلد؛ نام والدمار آنتون در درون جلسات داخلی مدیران دورتموند مورد بحث قرار گرفته است. با پایان یافتن قرارداد متس هوملس، سباستین کل مدیر ورزشی و اسون میسلینتات مدیر فنی در حال بررسی گزینه‌های موجود در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی هستند.

آنتون از جمله گزینه‌های دورتموند است. در قرارداد این مدافع 27 سالۀ آلمانی با اشتوتگارت بنتد فسخ مشابهی با سرو گیراسی در حدود 20 میلیون یورو قرار دارد. او در اشتوتگارت حقوق ناخالص سه میلیون یورو در سال را دریافت می‌کند و در دورتموند او می‌تواند درآمد بیش‌تری داشته باشد. همه چیز وابسته به آینده متس هوملس

متس هوملس که قراردادش در پایان همین فصل به اتمام می‌رسد، در صورت تمدید نکردن آن مانند مارکو رویس از دورتموند به صورت رایگان جدا خواهد شد. بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، مذاکرات بین دو طرف ادامه پیدا می‌کند و بسته به نتیجه آن، موضوع جذب آنتون برای زنبورها می‌تواند جدی‌تر شود. گفتنی است قرارداد آنتون جدای از بند فسخ قرار داده شده در آن، تا سال 2027 اعتبار دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *