بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمایل علنی ستاره پرسپولیس برای پیوستن به استقلال!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس از شرایط خود در پرسپولیس راضی نیست و به احتمال بسیار زیاد قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نخواهد کرد.

به نقل از ورزش سه وحدت ابتدای فصل بیست و یکم و بعد از چند هفته معطلی به ترکیب پرسپولیس اضافه شد. او همراه با منوچهر صفروف دیگر بازیکن تاجیک بعد از درخشش درمرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ مقابل پرسپولیس چشم یحیی را گرفت با قیمت مناسبی سرخپوش شد. از همان ابتدا هم مشخص بود صفروف به عنوان وینگ بک جناح راست کیفیتی همسان با هنانوف ندارد و به همین خاطر بود که منوچهر خیلی زود جدا شد اما هنانوف ماند تا به چالش حضور در یک تیم پرطرفدار ادامه دهد.

هنانوف فصل قبل کمتر از فصل اول حضورش در پرسپولیس بازی کرد اما این فصل بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی حتی آن دقایق کوتاه هم به او نرسید و در نیم فصل دوم بازیکنی کاملا نیمکت‌نشین بود.

هنانوف از قابلیت بازی در دفاع میانی، دفاع راست و هافبک تدافعی برخوردار است و در شرایطی که پرسپولیس در هر سه پست ستاره‌هایی دارد که خیلی کم جایگاه‌شان را از دست می‌دهند یا جانشین‌های باکیفیت‌تری نسبت به وحدت دارند توسط اوسمار خیلی کم به کار گرفته شد و حالا قصد جدایی دارد.

به نظر می‌رسد این مدافع تاجیک که در زمان حضورش در زمین با وجود ضعف‌های تکنیکی فوق‌العاده جسور و درگیرانه بازی می‌کند یکی از معدود بازیکنانی باشد که بعد از پایان فصل قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید نخواهد کرد چرا که دنبال جدایی است.

در فصل زمستان و نیم فصل گفته شد این بازیکن به‌خاطر درخشش همراه تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آسیا از باشگاه اف سی سئول کره جنوبی پیشنهاد دارد اما هم این پیشنهاد جدی نشد هم اینکه اوسمار حاضر نبود در آن مقطع او را از دست بدهد.

با این وجود وحدت قصد دارد به باشگاه سابق خودش استقلال دوشنبه برگردد و دوباره جایگاه ثابتش در آن تیم را به دست بیاورد. ظاهرا او تصمیمش را هم گرفته و فصل بعد با اینکه سرخپوش خواهد ماند اما برای استقلال بازی می‌کند.

اخیرا شنیده شده این بازیکن از گل‌گهر سیرجان هم پیشنهاد دارد کما اینکه در میانه فصل هم برخی باشگاه‌های لیگ برتری خواستار به خدمت گرفتن او بودند یا در مواردی که پرسپولیس دنبال بازیکنی می‌رفت او را به عنوان مهره‌ای برای مبادله نفرات درخواست می‌کردند اما باشگاه پرسپولیس به این درخواست‌ها گوش نداد.

257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *