بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وعده جذاب فتح الله زاده به بازیکنان استقلال قبل از دربی پایتخت

وعده جدید فتح الله زاده به بازیکنان استقلال ؛ تا قبل از دربی بخشی از مطالباتتان را پرداخت می کنم

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ | ۸:۰۰
علی فتح الله زاده مدیرعامل رسمی استقلال

علی فتح الله زاده به بازیکنان استقلال وعده جدیدی داده و مدعی شده است که تا قبل از دربی بخشی از مطالبات آن‌ها را پرداخت می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیرعامل استقلال وعده جالبی به آبی‌پوشان داد.

علی فتح الله‌ زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال که با شکل‌های مختلف وعده‌های ویژه‌ای را به هواداران و بازیکنان این تیم داده حالا در جلسه خصوصی با آبی‌پوشان مدعی شده تا قبل از دربی بخشی از مطالبات آن‌‌ها را پرداخت می‌کند.

طبق شنیده‌های خبرنگاران، فتح الله زاده به قدری از حرف خود اطمینان داشت که اعلام کرده اگر تا آن زمان به این وعده عمل نکند از سمت مدیرعاملی استعفا می‌دهد. این صحبت‌ها درشرایطی مطرح شده که دو هفته پیش اعضای تیم استقلال به خاطر عدم دریافت مطالبات خود حاضر به تمرین نشدند و اعلام کردند تا زمانیکه مسئولان باشگاه بدهی آن‌ها را پرداخت نکنند، در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کنند. این اولین باری نیست که فتح‌ الله زاده با حرف‌های خود سوژه رسانه‌ها و هواداران می‌شود.

او اخیرا در گفت‌و‌گویی تلویزیونی از احتمال جذب کریستیانو رونالدو و لیونل مسی سخن گفته بود که همین رفتار دردسرهایی هم برای مدیرعامل آبی‌ها ایجاد کرده بود. دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، روز سه‌شنبه ۲۹ آذر به مصاف هم خواهند رفت و باید دید وعده فتح‌ الله زاده تا آن زمان اجرایی خواهد شد یا باز هم شاهد اعتصاب شاگردان ساپینتو و همچنین استعفای مدیرعامل آبی‌ها خواهیم بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *