بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پائولو مونترو سرمربی موقت یوونتوس شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۴

طرفداری | اخراج ماسیمیلیانو الگری از یوونتوس، زودتر از موعد و دو هفته به پایان فصل 24-2023 سری آ انجام شد. این یعنی یووه تا پایان فصل، سرمربی موقت خواهد داشت.

یووه در حالی تصمیم به اخراج فوری الگری گرفت که دو بازی آتی این تیم در سری آ جنبه تشریفاتی و تعیین رتبه 3 تا 5 را دارد. بیانکونری صعودش به لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده و با قهرمانی در کوپا ایتالیا، به اهداف خود در فصل رسید تا بدون هیچ‌گونه تردیدی الگری را بابت رفتارهای عجیبش اخراج کند.

به نقل از منابع معتبری چون جانلوکا دی مارتزیو، فابریتزیو رومانو و رومئو آگرستی، پائولو مونترو سرمربی 52 ساله اروگوئه‌ای تیم پریماورا (زیر 19 سال) یوونتوس به‌صورت موقت تا پایان فصل هدایت تیم بزرگسالان بیانکونری را برعهده خواهد داشت و در دو بازی آتی سری آ روی نیمکت یووه می‌نشیند. مونترو طی سال‌های 1996 تا 2005 در خط دفاعی یوونتوس به میدان می‌رفت. 

دلیل انتخاب سرمربی موقت کاملا مشخص است. یوونتوس در تلاش است تیاگو موتا، سرمربی بولونیا را از ماه آینده استخدام کند. حتی امروز کوریره دلاسرا خبر داد توافق نهایی میان یووه و موتا حاصل شده است. به‌زودی اخبار موثق در این خصوص را در طرفداری خواهید خواند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *