بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش آنچلوتی به رد پیشنهاد رئال مادرید توسط امباپه

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۱

هدف سرمربی ایتالیایی برای چهارمین بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی در ورزشگاه استاددو فرانس است.

به گزارش ایلنا، کارلو آنچلوتی در پاسخ به مخالفت امباپه برای انتقال به رئال مادرید عصبانی نیست و ترجیح می دهد روی فینال لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کند.

سرمربی ایتالیایی در حال حاضر توجه خود را به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول جلب کرده است که قرار است در 28 می در ورزشگاه استاددو فرانس برگزار شود.

آنچلوتی در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در مورد تصمیم امباپه برای رد انتقال به سانتیاگو برنابئو گفت: "روشن است که باید به چه چیزی فکر کنیم. ما هرگز در مورد بازیکنان سایر باشگاه‌ها صحبت نکرده ایم. ما همیشه برای همه احترام قائل بوده ایم. چیزی که باید به آن فکر کنیم این است که به خوبی برای فینال آماده شویم."

سرمربی مادریدی چهارمین جام اروپایی خود در پاریس و دومین جام خود را با غول های اسپانیایی هدف خواهد گرفت اما به بازیکنانش اجازه می دهد تا با توجه به تجربه اخیرشان در این رقابت ها، سهم زیادی در آماده سازی تیم داشته باشند.

آنچلوتی گفت: "امباپه؟ من به شما خبرنگاران احترام می‌گذارم اما راجع به کسی که بازیکن رئال مادرید نیست، صحبت نمی‌کنم. حس رختکن راجع به امباپه؟ ما به چیزی که باید فکر می‌کنیم. هرگز راجع به بازیکنی از یک باشگاه دیگر صحبت نمی‌کنیم. ما به همه تصمیمات و باشگاه‌ها احترام می‌گذاریم."

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *