بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پتی: روی کین از روی دشمنی با آلفی هالند، در انتقاد از ارلینگ زیاده‌روی کرده است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۳۰

امانوئل پتی می‌گوید روی کین در انتقاد از ارلینگ هالند زیاده‌روی کرده است و از هافبک سابق یونایتد خواسته تا با پدر این بازیکن آشتی کند.

طرفداری | به گزارش سایت گل، کین در ماه‌های اخیر در مصاحبه‌هایش، بارها تلاش کرده است ارلینگ هالند را بازیکنی معمولی و کم بازده معرفی کند؛ تصویری که فاصله زیادی با واقعیت دارد و این مهاجم نروژی طی دو فصل حضورش در لیگ برتر نشان داده که می‌تواند رکوردهای زیادی را جا به جا کند. از قرار معلوم ریشه این کینه‌توزی، به رابطه تیره و تار کین با آلفی هالند، پدر ارلینگ، در زمان بازی کردن این دو نفر برای منچستر یونایتد و لیدز یونایتد بر می‌گردد. 

پتی در جدیدترین مصاحبه‌اش گفته است:

البته که بین هالند و کین دشمنی وجود دارد. این انعکاسی از اتفاقی است که بین کین و پدر هالند پس از شکستن پایش رخ داد. فکر می‌کنم کین پشیمان نیست و گفته که (اگر به عقب برگردد) دوباره همان کار را انجام می‌دهد. با این وجود، کین با انتقادهایش از ارلینگ زیاده‌روی می‌کند. کین با انتقادهای تند و تیز و گیر دادن‌های همیشگی به هالند، انرژی منفی ایجاد می‌کند. او باید این موضوع را فراموش کند و امیدوارم پدر هالند را ببخشد. نباید آنقدر درباره پسر هالند بدگویی کند، چون او از زمان امضای قرارداد با سيتی فوق العاده بوده است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *