بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیوید بکام: طرفدار مسی هستم و همیشه می‌خواستم بهترین بازیکن تاریخ را به تیمم بیاورم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۲۵

طرفداری | چرا لیونل مسی، همیشه بخشی از برنامه نقل و انتقالاتی دیوید بکام در اینتر میامی بوده است؟ اسطوره تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد به این پرسش پاسخ داده است.

دیوید بکام که هم‌اکنون یکی از مالکان تیم فلوریدا است، در تابستان 2023 به تکمیل یک انتقال فوق‌العاده کمک کرد. مسی که قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان رسیده بود، در میان صحبت‌هایی از علاقه بارسلونا و لیگ حرفه‌ای عربستان به آمریکا جذب شد. مسی در ایالات متحده درخشیده و رکوردها را پشت سر می‌گذارد. بکام در مصاحبه‌ای با جیمی کیمل درباره اینکه چرا اینقدر مصمم به جذب این فوق ستاره آرژانتینی بود، گفت:

این فقط تأثیری است که لئو روی بازی و دنیا می‌گذارد. یکی از دلایلی که ما می‌خواستیم او را به آمریکا بیاوریم، الهام بخشیدن به نسل بعدی بود، این برنامه من بود. من به وضوح می‌خواستم او را به خاطر بازیکنی که هست و شخصیتی که دارد به تیم بیاورم. من بارها و بارها، در واقع دو بار، خوشبختانه مقابل او بازی کردم، اما من سال‌هاست که طرفدار او هستم و بازی‌های او را تماشا می‌کنم. من همیشه برنامه داشتم که از نظر خودم، بهترین بازیکن تاریخ را به تیمم بیاورم. خوشبختانه این اتفاق افتاد.

بکام در ادامه به بحث درباره اینکه چه کسی “بهترین بازیکن تاریخ” است، بحثی که شامل کریستیانو رونالدو و دیگو مارادونا نیز می‌شود، افزود:

من فکر می‌کنم هر کس نظر خودش را دارد. بازیکنان بزرگ زیادی در طول سال‌ها بازی کرده‌اند، اما به نظر من او بازیکن بی‌نظیر و کاملی است.

بکام در سال 2007 با پیوستن به لس آنجلس گلکسی به آمریکا نقل مکان کرد و گفت که از این تجربه برای کمک به جذب مسی استفاده کرده است:

من واقعاً می‌توانستم با تجربه نقل مکان به آمریکا و آمدن به لیگی که در آن زمان مثل الان جا افتاده نبود، به سراغ او بیایم. فقط 13 تیم در لیگ بود، اما الان تقریباً 30 تیم است و در مقایسه با زمانی که من برای اولین بار آمدم، در موقعیت متفاوتی قرار دارد. اما او همیشه میامی را دوست داشته، او همیشه ایده پروژه بزرگ‌تر کردن بازی در این کشور را دوست داشته است. وقتی کسی مثل او را به آمریکا می‌آورید، مردم متوجه می‌شوند. خیلی خاص بوده است.

مسی در این فصل در فرم فوق‌العاده‌ای بوده و در سال 2024، 10 گل در MLS به ثمر رسانده است. مسی در آخرین بازی خود با شش تاثیرگذاری مستقیم در یک بازی 90 دقیقه‌ای مقابل نیویورک رد بولز، تاریخ را بازنویسی کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *