بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پوچتینو: شاید حتی در صورت رضایت مدیران چلسی، ما در پایان فصل تصمیم به قطع همکاری بگیریم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۵

مائوریسیو پوچتینو قبل از تقابل روز شنبه چلسی مقابل ناتینگهام فارست، در یک نشست خبری حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

طرفداری | به گزارش فوتبال لندن، سرمربی چلسی در این نشست پیرامون مسائل مختلفی صحبت کرد که در ادامه، قسمت‌های مهم آن را می‌خوانید.  وضعیت بازیکنان

امروز باید بازیکنانی را ارزیابی کنیم که امکان حضور در بازی فردا را دارند. اما بله، خوشحالم زیرا ما در هفته آخر فصل هستیم و تقریبا تمامی بازیکنان آماده و در دسترس خواهند بود. خوب است که آینده را ببینیم و خوشبین‌تر باشیم. میزان ناامید کننده بودن شمار مصدومیت‌ها در این فصل بله، خیلی ناامید کننده است چون وقتی به یک باشگاه جدید و یک پروژه جدید می آیید، همیشه می خواهید با کل تیم کار کنید.چنین چیزی در این فصل غیرممکن بود. 

اما ما باید ارزیابی کنیم که چرا چنین بوده؛ ما باید بهتر عمل کنیم و باید در همه زمینه‌ها پیشرفت کنیم. در فوتبال نمی‌توانید از فکر کردن به روش‌های مختلف دست بردارید. این یک چالش خوب برای فصل آینده است: این که برای شروع فصل، احتمال آمادگی بازیکنان را افزایش دهیم.   وضعیت ریس جیمز

ما باید امروز وضعیتش را ببینیم اما شاید او بتواند در تیم حضور داشته باشد. آیا کول پالمر شایسته حضور در فهرست بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر بود؟

خواهیم دید. آنچه او به دست آورده، عظیم است. او یک برنده است، حتی اگر جایزه نگیرد. برای من، او یک برنده است زیرا سطحی که او به دست آورده است برای ما، برای هم تیمی هایش و برای خودش شگفت انگیز است. خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد اما کاری که او در این فصل انجام داده، فوق العاده است. آیا حضور نداشتن در رقابت‌های کم اهمیت‌تر اروپایی و تمرکز روی پروژه باشگاه، سناریوی بهتری است؟

همیشه رسیدن به چیزی شبیه به این برای هر باشگاهی مهم است. با تمام شرایط و واقعیتی که ما در طول این فصل با آن زندگی می‌کردیم، فکر می‌کنم این هدفیست که (برای ما) وجود دارد. درست است که کار سختی خواهد بود اما مهم‌ترین چیز در حال حاضر، تکرار عملکرد‌های چند هفته اخیرمان، مقابل ناتینگهام فارست است و نباید به چیزی بیش از آن فکر کنیم. ما به خوبی می دانیم که اگر در سه بازی آخر پیروز شویم، می‌توانیم در جایگاهی باشیم که به ما اجازه دهد فصل آینده در اروپا بازی کنیم.  رضایت از اظهارات اخیر تاد بولی؟

او واقعیت را توصیف کرد؛ این طور نیست؟ بله، از نظر من، تاد همیشه با ما بسیار خوب بود؛ حتی در لحظات سخت. او همیشه از طریق پیام‌ها و در مکالمات خصوصی، دید مثبتی داشت. اما در حال حاضر این ابراز نظر به طور عمومی مبنی بر رضایت مالک، برای باشگاه، هواداران و همچنین برای بازیکنان بسیار بهتر است. آیا می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فصل آینده هم اینجا باشی؟ ببینید، این مهم نیست. مهم‌ترین چیز این است که آیا همه ما از این همکاری راضی هستیم؛ نه تنها مالکان، یا مدیران ورزشی، یا خود ما؛ بلکه کل مجموعه. 

اگر رضایت وجود داشته باشد، عالی است. اما این رضایت فقط نباید از سوی مدیران باشگاه وجود داشته باشد. باید نظر ما هم پرسیده شود، چون شاید ما راضی نباشیم و وضعیت موجود را نپذیریم و در آن صورت باید راه‌مان را از یکدیگر جدا کنیم. (در آن صورت) این اولین‌بار نخواهد بود که کادر مربیگری در پایان فصل تصمیم می‌گیرد که ادامه ندهد. 

اما در حرفه ما، همیشه برعکس است. همیشه مالکان یا مدیران ورزشی هستند که تصمیم می‌گیرند. آن‌ها می‌توانند همین فردا بگویند. شاید من بتوانم بگویم «من می‌خواهم بروم». دو طرف باید تصمیم بگیرند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *