بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عجیب اما واقعی؛ شکست در فینال لیگ قهرمانان برای دورتموند سودآورتر از قهرمانی است!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۵

طرفداری | تلاش‌های رئال مادرید در این فصل با یک قهرمانی در لالیگا، یک سوپرکاپ اسپانیا و به طور بالقوه پانزدهمین قهرمانی آنها در لیگ قهرمانان اروپا به اوج خود می‌رسد.

هواداران رئال مادرید مشتاقانه چشم‌انتظار قهرمانی شماره 15 خود در لیگ قهرمانان اروپا هستند اما دورتموند، حریفی سرسخت، در فینال اول ژوئن در ومبلی است. با وجود عملکرد فراتر از حد انتظار دورتموند در بیشتر مراحل تورنمنت این فصل لیگ قهرمانان، انتظار نمی‌رود که آنها در این نبرد بزرگ تسلیم شوند. عطش آنها برای کسب دومین جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، انگیزه زنبورها را دوچندان خواهد کرد.

اما جالب است که بدانید باخت در این فینال می‌تواند از نظر مالی برای آنها سودمندتر از پیروزی و قهرمانی باشد، چرا که در این صورت مبلغ بیشتری دریافت می‌کنند.

جود بلینگام هنوز هم خیرش به دورتموند می‌رسد

به گزارش بیلد و به نقل از موندو دپورتیوو، اگر رئال مادرید در طول دوران شش ساله حضور بلینگام در این باشگاه، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، دورتموند 25 میلیون یورو دریافت خواهد کرد. دورتموند از پیروزی و قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانانِ این فصل، سود بیشتری نسبت به پولی که یوفا به قهرمان می‌دهد، کسب می‌کند؛ چراکه یوفا 20 میلیون یورو به قهرمان و 15 میلیون یورو به نایب قهرمان اهدا می‌کند. در حالی که همانطور که گفته شد در صورت شکست در فینال علاوه بر 15 میلیون یوروی خود یوفا، رئال مادرید هم موظف به پرداخت حداقل 25 میلیون یورو به این تیم آلمانی است.

اما اگر فکر می‌کنید که جود بلینگام تنها در صورت بردن لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند به تیم سابق خود سود برساند سخت در اشتباه هستید. فاکتورهای مهم دیگری مانند تعداد گل‌های زده شده، قهرمانی در لیگ و تعداد بازی‌های انجام شده نیز در نظر گرفته شده است که با احتساب پاداش‌های اضافی لحاظ شده در قرارداد انتقال، حداکثر درآمد دورتموند می‌تواند تا 30.9 میلیون یورو هم افزایش پیدا کند.

این مبلغ در کنار 103 میلیون یورویی که دورتموند در تابستان سال گذشته از انتقال بلینگام به رئال مادرید دریافت کرد، به دست آنها خواهد رسید.

دیداری احساسی برای جود بلینگام

جود بلینگام در تمام رقابت‌های این فصل عملکردی درخشان داشته است، اما بدون شک دیدار با تیم سابق خود، دورتموند، برای او بسیار احساسی خواهد بود. با این حال، این هافبک انگلیسی اذعان می‌کند که حضور دورتموند در فینال کاملاً موجه است و او امیدوار است که با دوستان قدیمی خود دیدار کند.

دیدار با دوستان قدیمی حس خوبی خواهد داشت. فکر می‌کنم بعد از بازی، گوشی‌ام را خاموش می‌کنم و به پیام‌ها تا فردا صبح نگاه نمی‌کنم.


 

*/

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *