بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پپ گواردیولا: بازی منچستریونایتد و آرسنال؟ من طرفدار منچسترسیتی هستم!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۳

طرفداری | منچسترسیتی که برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می جنگد، فردا عصر مهمان فولام است. پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در مورد وضعیت جسمانی بازیکنانش گفت:

همه چیز خوب است. برای سال های طولانی ما گروه پزشکی فوق العاده ای با فیزیوتراپ های متعدد داشته ایم که عملکردی عالی دارند. بابت این فصل خوش شانس بودیم که مصدومیت های کمی را تجربه کردیم. پیروزی در بازی مقابل فولام با نیم نگاهی به تقابل آرسنال و منچستریونایتد؟

من طرفدار منچسترسیتی هستم! تلاش برای شکست دادن فولام تنها چیزی است که برای من اهمیت دارد. حذف از لیگ قهرمانان اروپا به شما فرصت بیشتری برای آماده شدن برای بازی ها داد؟

ترجیح می دادم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم. متاسفانه نتوانستیم به این مرحله برسیم و به تیم هایی که در فینال حضور دارند، تبریک می گویم. بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن نیز بسیار خوب بازی کردند اما هرگز نمی دانید چه چیزی در انتظارتان است. رودری و عدم حضور او در بین نامزدهای بهترین بازیکن فصل لیگ برتر؟

او یکی از بهترین ها بوده است. بسیاری لایق کسب جوایز و عناوین هستند. لیست بزرگ است و هر کسی در آن حضور دارد، مهم است. رودری می داند که ما در مورد اهمیت او چه فکری می کنیم و چه بازیکن بزرگ و فوق العاده ای است. او اصلاً نباید نگران این مسئله باشد. همین است که هست. وقتی من فوتبالم را شروع کردم، این جوایز وجود نداشتند. وقتی نامزد می شوی یا جایزه ای می بری، چیزی تغییر نمی کند. تمام نامزدها بسیار شایسته هستند. همه خیلی خوب بازی کردند، در غیر این صورت در این لیست حضور نداشتند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *