بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استفانو پیولی: وقتی گفتم آتالانتا در بین مدعیان قهرمانی لیگ اروپاست، مرا مسخره کردند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۷

طرفداری | میلان فردا شب در سری آ میزبان کالیاری است و می خواهد نایب قهرمانی خود را تضمین کند. استفانو پیولی در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. او در مورد تلاش میلان برای بازگشت به مسیر پیروزی گفت:

این چیزی است که به دلایل زیادی باید هدف ما باشد. زمان زیادی را بدون پیروزی سپری کرده ایم، نایب قهرمانی هدف قابل توجهی است، ما حرفه ای هستیم و برای غرور و احترام باشگاه و هواداران باید این اتفاق بیافتد. وقتی درباره آینده ام صحبت می شود، دیگر چیزی مرا اذیت نمی کند چون من فقط نگران این هستم که تیمم فصل را به شکلی عالی به پایان برساند. در نهایت وقتی با سران باشگاه ملاقات کنم، در مورد آینده ام تصمیم گرفته خواهد شد. حرف های فلورنتزی؟ این بخشی از وظیفه من است که سپری برای تیم و باشگاه باشم، مشکلی ندارم. عملکرد رانیری در کالیاری؟

در مورد یک سرمربی بزرگ صحبت می کنیم که خوش شانس هستم که او را به عنوان الگو داشته ام. من سه مربی و الگو داشته ام؛ تراپاتونی، بانیولی و رانیری. او در تمام زمینه ها برتر و کامل است؛ استایل، توانایی مربیگری و… هرجا که سرمربی بوده، کاری فوق العاده انجام داده است. او می داند احترام زیادی برایش قائلم و همچنین می داند بازی فردا اهمیت زیادی برای ما دارد. صحبت های پائولو مالدینی؟

من نباید کسی باشم که در مورد بیانیه پائولو نظر می دهد. در کل اگر بخواهم صحبتی کنم، تمام نکات مثبت و منفی تیم باید بین مربی، باشگاه و بازیکنان به اشتراک گذاشته شود. فاصله بین میلان و بزرگان اروپا؟

چون گفتم آتالانتا در بین مدعیان قهرمانی لیگ اروپا است، مرا مسخره کردند. سال گذشته در اروپا توسط اینتر حذف شدیم، این امر اهمیت رسیدن ما به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کاهش داد. میلان تیم خوبی است اما امسال اختلاف زیادی با رئال مادرید و سایر بزرگان داشتیم. می توانم بگویم اگر ژیرو پنالتی مقابل دورتموند را گل کرده بود، نتیجه متفاوتی در انتظارمان بود اما حقیقت متفاوت از این است. لیائو؟

باور دارم که او می خواهد بازی کند، به تیم کمک کرده و گل بزند. کالولو و بن ناصر؟

همه چیز خوب است. اسماعیل تداوم و ریتم خود را پیدا کرده است. پیر نیز عملکرد خوبی دارد، هر چند هنوز 100% روی فرم نیست. با این حال هر دو آماده بازی کردن هستند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *