بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرتتا: در مورد ساکا ابهام وجود دارد؛ همه در جریان بازی منچسترسیتی خواهند بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۷

طرفداری | نشست خبری میکل آرتتا برگزار شد. 

ایستگاه سی و هفتم لیگ برتر با جدال حساس منچستریونایتد و آرسنال در اولدترافورد دنبال خواهد شد. توپچی‌ها که پس از دیدار منچسترسیتی و فولام به میدان می‌روند، صرف‌نظر از نتیجه آن بازی امیدوارند از کورس قهرمانی خارج نشوند. آمار و عملکرد آرسنال در بازی‌های خارج از خانه مقابل یونایتد چندان جالب نیست، اتفاقی که می‌تواند چالش مهمی برای میکل آرتتا باشد. سرمربی اسپانیایی در بخش اول نشست خبری خود به موضوعات زیر پرداخت:

آخرین وضعیت بازیکنان 

در مورد وضعیت چند بازیکن ابهاماتی وجود دارد. فردا پس از تمرین خواهیم دید چه وضعیتی داریم. در مورد وضعیت تاکه هیرو تومیاسو و بوکایو ساکا شک و تردید داریم. 

عملکرد جورجینیو در آرسنال

جورجینیو بازیکن بسیار مهمی برای ما است. او درک عمیقی از بازی دارد و به طرز فوق‌العاده‌ای با هم‌تیمی‌هایش ارتباط برقرار می‌کند و آنها را رهبری می‌کند. یافتن الگویی بهتر از او در این زمینه بسیار دشوار است. 

خاطره از برد سال 2020 در اولدترافورد

زمان به سرعت می‌گذرد و اتفاقات زیادی در طول روز رخ می‌دهد، به همین دلیل به ندرت به اتفاقاتی که سه سال پیش رخ داده فکر می‌کنم. این یک سفر باورنکردنی برای ما بوده و ما پیشرفت زیادی کرده‌ایم. با این حال، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است. 

رقابت قهرمانی با منچسترسیتی 

ما باید به پیشرفت خود ادامه دهیم و تلاش کنیم تا زمانی که با آن‌ها روبرو می‌شویم، بهتر باشیم. این همان چیزی است که ما می‌دانیم. شاید سطح ما در این فصل به اندازه انتظارات بالا نبوده باشد. لیگ برتر به سطح دیگری وارد شده است.

آرتتا بازی منچسترسیتی مقابل فولام را تماشا می‌کند؟

ما در حال تمرین خواهیم بود اما ممطئنم که مردم در جریان آن بازی خواهند بود. پیام به برند لنو و ویلیان؟ نه. 

 بادبادک‌پرانی بازیکنان فولام در تمرینات

ایرادی ندارد. هیچ‌کس به طور کامل ماهیت انسجام تیمی را درک نمی‌کند، اما گاهی اوقات نتایج درخشانی به دست می‌آید. خودم در تیم‌هایی بوده‌ام که در شرایط سختی بودیم، با هم بیرون رفتیم شام خوردیم و بعد از آن یک روند فوق‌العاده را آغاز کردیم. من واقعا خوش‌بین هستم که این اتفاق برای فولام نیز تکرار شود.

نحوه تمرینات فولام باعث تعجب هواداران آرسنال شده بود. آن‌ها نیازی به پیروزی مقابل منچسترسیتی ندارند.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *