بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مسعود شجاعی: یک سال رایگان برای تراکتور بازی کردم؛ طلبی ۲۰ میلیاردی داشتم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۳

طرفداری | مسعود شجاعی گفت: پاس قوامین یکی از بهترین زمین‌های ایران را دارد. 

هوادار در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد. مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از این دیدار شرکت کرد و گفت:

در این چند هفته روند نسبتاً خوبی داشتیم، ولی نتایج چیزی نبود که دلخواه‌مان باشد. سعی می‌کنیم بهتر و بهتر باشیم، چون به اندازه کافی امتیاز از دست داده‌ایم. پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم. باید بگویم آنها فوتبال خوب و روانی بازی۰

می‌کنند و مهره‌های خوبی در اختیار دارند. ما هم تیم خوبی هستیم و بازیکنان تیمم در بهترین شرایط فیزیکی و روانی قرار دارند. امیدوارم فردا بازی جانداری را شاهد باشیم.

درست است که شاید شرایط حضور تماشاگران نباشد، ولی این ورزشگاه (پاس قوامین) یکی از بهترین زمین‌های ایران را دارد. حالا که یک زمین خوب در اختیار داریم می‌خواهید آن را از ما بگیرید؟! تنها نکته مثبت در این فوتبال همین زمین است. 

 لطف آنها به من و ارادتی که من با هواداران تراکتور دارم، خیلی زیاد است. خاطرات خوبی از این باشگاه دارم اما من فکر می‌کنم برای زنوزی فقط سخت بود که مطالبات من و اشکان دژاگه را که از کیلومترها دورتر به ایران آمد‌، پرداخت کند.

من و دژاگه یک سال تمام پول نگرفتیم. مجانی کار کردیم. مبلغش خیلی زیاد است و موقع نزدیک ۲۰ میلیارد تومان بود. هیچ کس احتمالا نمی‌داند.

خیلی چیزها را از من کسر کردند. خیلی هزینه‌ها کردم که نمی خواهم الان بگویم. از جیب خودم یکسری چیزها خریدم اما حالا بماند و بعدا مفصل صحبت می کنم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *