بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وضعیت پیچیده ژاوی سیمونز؛ پاری سن ژرمن نمی‌خواهد بازیکنش را بفروشد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۳

طرفداری | با نزدیک شدن به پایان فصل، مدام شایعات بیش‌تری درباره آینده ژاوی سیمونز ستاره لایپزیش در این فصل منتشر می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد وضعیت او بسیار پیچیده است.

به گزارش فابریس هاوکینز از رادیو مونت کارلو؛ ژاوی سیمونز پس از پایان این فصل به پاری سن ژرمن بر نمی‌گردد و او انگیزه زیادی برای ادامه دادن حرفه‌اش در این باشگاه فرانسوی ندارد.

اکنون نیز پاریسی‌ها در حال مذاکره با لایپزیش هستند و باید دید آیا این هافبک تهاجمی هلندی در بوندسلیگا باقی خواهد ماند یا خیر. با این حال در کنار ساکسون‌ها، برخی باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس نیز به سیمونز علاقه‌مند هستند. غیر قابل فروش بودن ژاوی سیمونز برای پاری سن ژرمن در پنجره تابستانی

به گزارش لوییک تانزی؛ پاری سن ژرمن تمایلی به فروش ژاوی سیمونز در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی آینده ندارد زیرا اگر تا پیش از پنجره نقل‌وانتقالاتی ژانویه در سال 2025 سیمونز در یک انتقال دائمی پاریسی‌ها را ترک کند، پول حاصل از آن به آیندهوون خواهد رسید. 

این موضوع مانع از فروش سیمونز توسط پاری سن ژرمن خواهد شد و اگر این مانع وجود نداشت، سیمونز در پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستان گذشته به منچستریونایتد فروخته می‌شد. پاریسی‌ها پس از درخشش سیمونز در آیندهوون، بند فسخ 6 میلیون یورویی گنجانده شده در قرارداد او را فعال کردند و یک قرارداد تا سال 2027 با او امضا کردند، هر چند در آن زمان چیزی از این توافق دو باشگاه گفته نشد. ​​​​​​​یک انتقال قرضی، تنها شانس لایپزیش برای حفظ سیمونز

اسکای آلمان نیز گزارش داده ژاوی سیمونز به لایپزیش فروخته نخواهد شد و اگر ساکسون‌ها بخواهند این ستاره هلندی را حفظ کنند، باید به دنبال یک انتقال قرضی دیگر باشند. هر چند این بازیکن نیز درباره مقصد بعدی خود نظراتی داد اما تصمیم نهایی بر عهده پاری سن ژرمن است.

گفتنی است سیمونز عملکردش در لایپزیش عالی بوده و در 42 بازی در فصل جاری برای این باشگاه، موفق شده 9 گل به ثمر برساند و 15 پاس گل بدهد. سیمونز یک مهره بسیار کلیدی برای تیم مارکو رزه به حساب می‌آید.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *