بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اوسمار: به ادامه کار در پرسپولیس علاقه دارم؛ برخی قوانین ناحق است!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۹

طرفداری | سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با هوادار در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

اوسمار ویرا در نشست مطبوعاتی دیدار با هوادار گفت:

آنها در 7 بازی اخیر بدون باخت بودند، در آخرین بازی مقابل ملوان بازی کردند، جایی که بازی کردن خیلی سخت است اما آنها خیلی خوب بازی کردند.

کارت قرمز عالیشاه و رفیعی؟

نمی‌شود جلوی این را گرفت که بازیکن درگیری در داخل بازی نداشته باشد. البته کارت گرفتن از نظر روحی به تیم فشار می‌آورد اما خود بچه‌ها روی این کار می‌کنند که در عین حال که جنگندگی دارند، بتوانند خودشان را کنترل کنند.

در مورد وحدت حنانوف و اینکه کم بازی کردن او باعث می‌شود سهمیه خارجی کم شود؟

سوال خوبی بود! من نمی‌دانم قانون 60 درصد چطوری است؟ آیا شامل یک بازیکن می‌شود یا همه؟ ممکن است بازیکن مشکل تاکتیکی یا مصدومیت داشته باشد، آیا درست است که سهمیه تیم به این خاطر از بین برود؟ اگر یک بازیکن خارجی کمتر از 60 درصد بازی کند، سهمیه از بین می‌رود.

بازیکن سهمیه‌اش را از دست می‌دهد یا تیم؟

اگر اینطور است ناحق است. چون شاید بازیکن مصدوم شود و فصل را از دست بدهد. وقتی این فصل تمام می‌شود، دیگر ربطی به فصل بعد ندارد. یک فصل با فصل دیگر کاملا متفاوت است.

شما از برزیل آمدید، چرا فوتبال ما چندان جذاب نیست؟

فکر می‌کنم برمی‌گردد به تاکتیک و تکنیک سرمربیان و البته فرهنگ فوتبالی که از قبل بوده. فصل پیش هم بازیهای مهمی بود که پر گل شد. خیلی بستگی دارد به سرمربی که بخواهد تیمش را هجومی ببندد یا دفاعی.

مذاکره با مدیرعامل برای فصل آینده و تمدید بازیکنان؟

چیزی که در قائمشهر بعد از بازی گفتم، همانطور است. ما صحبت کردیم اما تمرکزمان روی این چهار بازی است که نتایج خوبی بگیریم. صحبتهایی انجام دادیم اما بقیه دست باشگاه است.

دوست دارید بمانید؟

احساس خوبی در پرسپولیس دارم و پرسپولیس را دوست دارم. اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل ارتباط خوبی با من دارند و نتایج خوبی میگیریم و دوست دارم اینجا بمانم. باید مذاکرات ادامه پیدا کند تا ببینیم چه می‌شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *