بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهدی طارمی را ما ۳ نفر برگرداندیم/ من خبرچین پرسپولیس نبودم!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۸:۲۶

کمال کامیابی‌نیا سال‌ها در پرسپولیس بازی کرد اما سرانجام از این تیم جدا شد و حالا بازیکن ذوب آهن محسوب می‌شود.

کامیابی‌نیا ۲۱ اردیبهشت سال ۹۹ در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی مسائل ویژه‌ای را پیرامون پرسپولیس افشا کرد. با هم چکیده حرف‌های او را می‌خوانیم:

  • وقتی بازیکن تیم ملی امید بودم علی دایی به من پیشنهاد داد پرسپولیسی شوم اما در آن مقطع شرایط حضور در این تیم را نداشتم و سرانجام در لیگ پانزدهم به آرزوی خودم که پوشیدن پیراهن پرسپولیس بود رسیدم. من از بچگی پرسپولیسی بودم و سر تمرینات این تیم می‌رفتم. یادم می‌آید پرسپولیس یک پیراهن داشت که تبلیغ آیوا روی آن نقش بسته بود. من آن‌قدر گریه کردم تا مادرم آن پیراهن را در شنبه‌بازار محله‌مان یعنی یافت‌آباد برایم خرید.
  • برانکو به نوعی در پرسپولیس هم سرمربی بود، هم سرپرست و هم مدیرعامل چون ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار می‌کرد. حیف شد او را از دست دادیم. بعد از فینال جام حذفی در سال ۹۸ حرف‌های بی‌موردی در موردش شنیدیم. در مقطعی به پرسپولیس خیانت شد؛ ما بازیکن بودیم و از داخل تیم همه چیز را حس می‌کردیم. ایرج عرب با از دست دادن برانکو به پرسپولیس ضربه زد.
  • اگر کتفم آسیب نمی‌دید در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حاضر می‌شدم. البته این موضوع واقعا ناراحت‌کننده است چون هر کسی من را می‌بیند در مورد کتفم می‌پرسد!
  • در حالی که دو ماه بود به خاطر مصدومیت حتی به تمرین پرسپولیس هم نمی‌رفتم، این شایعه را برای من درست کردند که خبرچین پرسپولیس هستم و اخبار را به باشگاه می‌رسانم ولی بعدا مشخص شد این حرف‌ها صحت ندارد و من خبرچین پرسپولیس نیستم. حتی کالدرون به من گفت خودت را درگیر این مسائل نکن چون بهت اعتماد دارم.
  • در پرسپولیس اصلا باند وجود نداشت. وقتی برای مهدی طارمی در ترکیه مشکل پیش آمد من همراه با فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان برای برگرداندن او تلاش کردیم و او را به پرسپولیس برگرداندیم. ما در اردوی اوکراین به صورت اینترنتی با مهدی صحبت می‌کردیم و حرف‌هایش را به برانکو انتقال می‌دادیم. آن‌قدر این کار را کردیم تا طارمی برگشت.
  • بازیکنی که فصل اول با قرارداد زیر یک میلیارد تومان به پرسپولیس آمده بود ناگهان قراردادی به ارزش ۷میلیارد تومان بست! چه کسی باید جلوی این موضوعات را بگیرد؟
  • از ترکیه پیشنهاد ۶۰۰ هزار یورویی داشتم اما در پرسپولیس ماندم.

مصاحبه کامیابی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *