بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نمایش‌‌نامه نژادپرستانه‌ای که به دست وینس مکمن نوشته شد/ اخبار WWE

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲:۳۳

در اپیزود 5 ژانویه 2004 از ماندی نایت راو، تدی لانگ مدعی شد که هر مرد سیاهپوستی از نیویورک تا ممفیس نژادپرست است. جری لالر، گزارشگر وقت WWE در مقابل این حرف ایستاد و از همشهری‌های خود در ممفیس دفاع کرد. در ادامه تدی لانگ که در آن مقطع کاراکتری منفور بود، خودش را شاه جدید ممفیس لقب داد و از جری خواست که به او تعظیم کند.

طرفداری | در اپیزود اخیر برنامه Wrestling Time Machine جری لالر و تدی لانگ مهمان بیل اپتر و مک دیویس بودند. تدی در این برنامه اظهار داشت که وینس مکمن مسئول این سگمنت خاطره انگیز و جنجالی بود.

آن شب من از این گفتم که چطور سفیدپوست‌ها مانع پیشرفتم شدند و من را عقب نگه داشتند. ما آماده رفتن به ممفیس بودیم که وینس مکمن این پرومو را به من داد. من ابتدا آن را خواندم و خندیدم؛ سپس به استیج رفتم و پرومو را شروع کردم و به جری لالر نگاه کردم و گفتم ” می‌‌دانم که تمام این مردم در ممفیس برای تو احترام قائل هستند. آنها فکر می‌کنند تو پادشاه هستی؛ اما برای من تو چیزی بیشتر از یک دلقکی که تاج بر سر گذاشته نیستی!”

پس از دو دهه، لانگ معتقد است که لالر هیچ مشکلی با آنچه وینس برای آن پرومو در شهر زادگاه او نوشته بود، نداشت.

به نظرم بامزه بود. ببینید، این حرفه ماست. جری هم احتمالا همین فکر را می‌کرد. وقتی برگشتیم درباره آن با هم شوخی کردیم.

وینس مکمن در حدفاصل سال‌های 1982 تا 2022 بر محتوای WWE نظارت داشت. در ژانویه 2024 و به دنبال تشکیل یک پرونده قضایی بر علیه او، رئیس سابق WWE از هیئت مدیره TKO انصراف داد. هولدینگ TKO کمپانی مادری است که مالکیت WWE را به همراه چند کمپانی دیگر از جمله UFC در اختیار دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *