بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونالدو و رفقا قهرمانی الهلال را به تعویق انداختند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰:۳۰

 دیدار جذاب و پر گل النصر و الاخدود به لطف گل ثانیه‌های پایانی بروزوویچ، با نتیجه سه بر دو به سود یاران رونالدو به پایان رسید تا جشن قهرمانی الهلال حداقل به روز شنبه موکول شود.

النصر در دقیقه هفتم بازی گل نخست را به ثمر رساند. پاس علی الحسن روی قوس محوطه جریمه به مارسلو بروزوویچ رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه فنی تماشایی توپ را روانه دروازه کرد که شلیک او وارد دروازه شد.

دقایقی بعد نوبت به اسطوره پرتغالی بود تا گلزنی کند. علی الحسن این بار از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و با سماجت، یک توپ را از مدافع میزبان گرفت و برای رونالدو ارسال کرد که پاس تند او با برخورد به ساق پای کریستیانو، به شکل اتفاقی وارد دروازه شد.

در نیمه دوم الاخدود به بازی برگشت. ابتدا حسن الحبیب درست در نقطه‌ای که بروزوویچ گلزنی کرده بود، موفق شد با یک شوت فنی و بغل پا دروازه النصر را باز کند. در ادامه و روی اشتباه عجیب لاپورته و عبدالا له العمری، این ساویور گودوین بود که موفق شد بازی را ۲ بر ۲ کند.

در شرایطی که بازی با این نتیجه رو به پایان بود و الهلالی‌ها آماده برگزاری جشن قهرمانی بودند، مارسلو بروزوویچ با یک توپ‌گیری در محوطه جریمه، توپ را به طاق دروازه الاخدود کوبید تا بازی سه بر دو شود.

در نهایت نیز النصر با همین نتیجه برنده از زمین خارج شد تا شمار امتیازات این تیم به عدد ۷۷ برسد. الهلال که اکنون ۸۶ امتیازی است، در صورت تساوی در بازی شنبه شب و رساندن اختلاف با النصر به عدد ۱۰، می‌تواند در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها، قهرمانی خود را قطعی کند.

بیشتر بخوانید: مسی و رونالدو با هم خصومت دارند؛ شک ندارم!/ حرفی علیه هم نمی‌زنند اما با این واکنش می‌توان متوجه شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *