بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمجید بولی از پوچتینو؛ جلسه مهم پس از آخرین بازی فصل

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۱

طرفداری | مالک باشگاه چلسی روز گذشته در مصاحبه با اسپورتیکو، از سبک بازی و نتایج اخیر چلسی تمجید کرده بود. 

به گزارش مت لاو از تلگراف؛ چلسی قصد دارد طبق برنامه از پیش تعیین شده خود، پس از آخرین بازی فصل مقابل بورنموث، جلسه‌ای مهم برای بررسی عملکرد تیم ترتیب دهد. نتیجه این دیدار در نهایت سرنوشت مائوریسیو پوچتینو را رقم خواهد زد. هدف چلسی از زمان استخدام پوچتینو، صرف نظر از نوسانات در فرم و نتایج، ارزیابی عملکرد او به همراه عملکرد کلی باشگاه در پایان اولین فصل مرد آرژانتینی در جمع آبی‌پوشان لندن بوده است. به همین دلیل است که پوچتینو هرگز به خاطر نتایج ناامید‌کننده‌ای مانند شکست 5-0 مقابل آرسنال یا شعارهای اعتراضی هواداران علیه او در جریان تساوی مقابل برنتفورد، در خطر برکناری قرار نگرفته است. با این حال، همین موضوع ثابت می‌کند او در آستانه پایان فصل، تضمینی برای ادامه همکاری دریافت نمی‌کند.

روند کلی صعودی از ابتدای سال جاری به همراه عملکرد و نتایج اخیر، مطمئنا جایگاه پوچتینو را تقویت کرده و به نظر می‌رسد تاد بولی در این هفته به او دلگرمی داده است. بولی در جریان نشست با اسپورتیکو گفت:

ما در دو بازی و نیم اخیر، یک نیمه مقابل استون ویلا، بازی با تاتنهام و وست‌هم فوتبال تماشایی به نمایش گذاشتیم. آنچه که ما طراحی کرده بودیم بسیار روان بود، خروج از منطقه دفاعی، بازیسازی و حرکت به سمت بالا، بسیار سازماندهی شده بود و همچنین تعداد موقعیت‌هایی که خلق کردیم. در این دو و نیم بازی، واقعا می‌توانستید ببینید که روی چه چیزی کار می‌کردیم و حالا همه چیز در حال کنار هم قرار گرفتن است.

با توجه به سبک بازی تیم پوچتینو، او می‌تواند موضع خوبی در جلسه مهم باشگاه داشته باشد. در این جلسه، تاد بولی، بهداد اقبالی و خوزه فلیسیانو (کلیرلیک کپیتال) در کنار لارنس استوارت و پل وینستنلی (مدیران ورزشی) حضور خواهند داشت. 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *