بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آلفونسو دیویس: بازگشت دوباره به برنابئو؟ هر اتفاقی که بیفتد از بایرن مونیخ بسیار سپاسگزارم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۸

طرفداری | مدافع چپ کانادایی بایرن مونیخ دوباره به شایعات حضورش در رئال مادرید دامن زده است.

آلفونسو دیویس در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برنابئو، ابتدا روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داشت، اما پس از مصدومیت سرژ گنابری در نیمه اول به میدان رفت و در دقیقه 68 با یک گل دیدنی، به نظر می‌رسید که نتیجه را به سود بایرن مونیخ تثبیت کرده است. با این حال، رئال مادرید با گلزنی خوسلو در وقت‌های اضافی، بازی را به سود خود تمام کرد و دیویس در پایان مسابقه طعم تلخ شکست را چشید.

این بازیکن 23 ساله و سرعتی که در حال حاضر در سال آخر قرارداد خود با بایرن مونیخ به سر می‌برد، به طور مداوم با انتقال به رئال مادرید در ارتباط بوده است. گفته می‌شود که کهکشانی‌ها در نظر دارند در تابستان امسال برای جذب او اقدام کنند یا تا زمانی که دیویس در سال 2025 به بازیکن آزاد تبدیل شود، صبر کنند. حالا خود مدافع کانادایی باواریایی‌ها با صحبتی که داشته دوباره شایعات حضورش در مادرید را داغ کرده است. در پایان بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ وقتی از دیویس پرسیدند که آیا به‌زودی به برنابئو برمی‌گردی، او گفت:

فعلا مدیر برنامه‌های من با بایرن مونیخ در حال مذاکره است. هر اتفاقی که بیفتد از بایرن مونیخ بسیار سپاسگزارم.

فرم خوب فرلاند مندی نیاز فوری مادرید به یک مدافع چپ جدید را تا حدی کاهش داده است اما آلفونسو دیویس از مدتی طولانی مورد توجه رئال مادرید بوده و تمدید نکردن قراردادش در آلیانتس آرنا نشان می‌دهد که ممکن است چالش جدیدی در انتظار او باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *