بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حجازی: فقط استقلال،بدون پس‌وپیش/ به خاطر تیمم از خارج برگشتم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۵
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آتیلا حجازی در حاشیه تمرین امروز(جمعه) استقلال که با حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: خیلی ممونم که تشریف آوردید و تشکر ویژه از هواداران بسیار خوب استقلال دارم. این تشکر به خاطر حضور امروزشان نیست، بلکه به خاطر حضور و حمایت همه جانبه آنها از ابتدای فصل است. امیدواریم که در پایان فصل به آن جایگاهی که دلخواه عزیزان است دست پیدا کنیم.پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال

وی در مورد حضور دوباره در استقلال و قبول سمت سرپرستی آبی‌پوشان عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم صحبت کرده بودیم اما چون از قبل یک صحبت‌ها و زمزمه‌هایی مبنی بر آمدن من بود؛ در نهایت تماس گرفته شد. من در ایران حضور نداشتم اما بلافاصله برای حضور در استقلال، تیم محبوب دوران بچگی‌ام و تیم پدرم، بی‌درنگ آمدم، چون دوست داشتم خدمتی هر چند کوچک به این باشگاه بکنم و خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم.

سرپرست تیم فوتبال  استقلال در پاسخ به این سوال که تغییر کادر مدیریتی آبی‌پوشان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اصلاً نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم. دید ما رو به آینده است. تمام کسانی که برای استقلال زحمت کشیدند و تلاش کردند، جا دارد از آنها تشکر شود اما الان فقط نیاز به آرامش داریم. نیاز به تمرکز داریم، چون وضعیت، وضعیت حساسی است. امیدوارم که بچه‌ها با تمرکز بالا بتوانند ادامه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

حجازی راجع به آخرین دیدار استقلال در لیگ برتر که باید در ورزشگاه پاس قوامین و بدون هوادار برگزار شود، تصریح کرد: فوتبال با تماشاگر زیباست. اینکه یک بازی هوادار بیاید، یک بازی هوادار نیاید، نمی‌شود. آخرین بازی، حساس‌ترین مسابقه است. طبیعتاً با وجود اینکه میزبان نیستیم، باز هم باید از حداقل حضور هواداران برخورددار باشیم. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که اتفاقاتی در این باره بیفتد.

وی افزود: هنوز صحبتی درباره این بازی با من نشده اما فردا جلساتی در این باره داریم. ان‌شاءالله بتوانیم به راهکار مناسبی برسیم. صد درصد با مسئولانی از فدراسیون و … صحبت خواهیم کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری مسابقه پایانی استقلال در خارج از شهر تهران مثل قزوین وجود دارد یا نه، تاکید کرد: خیر، بعید بدانم چنین اتفاقی بیفتد.

حجازی درباره وضعیت مالی استقلال عنوان کرد: با بازیکنان صحبت کرده‌ایم و به آنها این آرامش را داده‌ایم که ان‌شاءالله اتفاقات بهتری خواهد افتاد که تمرکز بچه‌ها فقط روی مستطیل سبز باشد. کارهای مدیریتی را مدیریت باشگاه انجام خواهد داد. امیدواریم زمینه‌ای فراهم شود که باشگاه در مورد مسائل مالی هیچ وقت مشکلی نداشته باشد.

وی راجع به تشویق تماشاگران از ابتدای ورودش به  کمپ تمرینی شادروان حجازی، گفت: واقعاً نمی‌دانم چطور تشکر کنم. از دیروز که نظرات را نگاه می‌کردم از این همه حمایت لذت بردم. امیدوارم که از تیم استقلال هم این حمایت انجام شود، چرا که از ابتدای فصل با هر گونه نداری و کمبودی، این هواداران بزرگترین پشتوانه ما هستند و نیاز به حضورشان هست.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه چند سال قبل هم در کادر فنی آبی‌پوشان حضور داشت، عنوان کرد: من در سال 1390 به عنوان مربی اینجا فعالیت می‌کردم. به هر حال فوتبال پیشرفت می‌کند و مسلماً الان هم پیشرفت‌هایی دیده می‌شود اما برای تیمی که داعیه قهرمانی در آسیا را دارد، خیلی بیشتر از این‌ها می‌خواهیم و این اتفاق با حضور هلدینگ خیلج فارس و شخص آقای شهریاری صد درصد امکان‌پذیر است.

حجازی راجع به تغییر نام استقلال و افزوده شدن پسوند خلیج فارس به نام این تیم، اظهار داشت: برای مثال در آلانیا اسپور ترکیه وقتی باشگاه زیر نظر هواپیمایی رفت،‌ اسم آن شرکت را پیشوند یا پسوند نام باشگاه گذاشتند. یک بار زیر نظر شرکت نفتی می‌رود، باز هم نام آن را پیشوند یا پسوند نام تیم می‌گذارند؛ اما در ایران چندان مرسوم نیست. امیدوارم «استقلال» که از قدیم به این نام مرسوم بوده، با همین نام و بدون پیشوند و پسوند بماند.

وی در مورد وضعیت کمپ تمرینی استقلال که به نام شادروان ناصر حجازی است، عنوان کرد:  مسلماً نقایصی وجود دارد. صبح زود به اینجا آمدیم و صحبت کردیم، ان‌شاالله مشغول انجام کارها زیربنایی برای باشگاه هستیم. دنبال کارهایی نیستیم که یک قسمت را درست کنیم و پی کارمان برویم. دنبال کارهایی هستیم که از ابتدا کارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را به خوبی انجام بدهیم. فکر کنم در فصل آینده شاهد یک مجموعه بهتر باشیم.  

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد حضور بانوان در تمرین آبی‌پوشان همزمان با اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس – سپاهان بر علیه بانوان افتاد، گفت: جز اینکه تاسف خوردم که آن صحنه را دیدم، چیزی نمی‌توانم بگویم.  ای کاش در فرهنگ ما جا بیفتد که حقوق برابری میان دو قشر وجود دارد. ضمن احترام زیادی که به خانم‌ها قائل هستیم، ما آقایان به لحاظ جنبه اخلاقی، حواس‌مان بیشتر باید جمع باشد. امیدوارم امکان حضور بانوان  بیشتر در ورزشگاه‌ها فراهم شود، کما اینکه حضور هر دو قشر باعث پیشرفت ما خواهد شد.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *