بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قهرمانی استقلال کاملاً فوتبالی بود/ مس رفسنجان فقط با یک روش گل نمی‌زند/ نباختن استقلال اعتماد به نفس مسی‌ها را پایین می‌آورد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۷

عباس سرخاب، مهاجم اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: قطعاً استقلال یک بازی سخت و پرتحرک را پیش رو خواهد داشت. تیم مس رفسنجان یکی از معدود تیم‌های این فصل لیگ برتر است که فوتبال تهاجمی توام با تاکتیک هجومی‌را در زمین مسابقه به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: عناصر تهاجمی این تیم به ویژه گادوین منشا قادر به حمله به دروازه حریفان به طرق مختلف هستند. این تیم فقط از روی ضربات هوایی و یا شوت از راه دور به گل نمی‌رسد بلکه نگاهی به گلهای به ثمر رسیده توسط بازیکنان مس مشخص می‌کند این تیم به هر شکلی می‌تواند دروازه حریفش را باز کند.

مهاجم سالهای دور استقلال اضافه کرد: گادوین منشا با توجه به حضور در تیم استقلال و شناختی که از سیستم دفاعی این تیم در این فصل به دست آورده قطعاً می‌تواند یک مهره خطرناک برای فرهاد مجیدی و تیمش باشد. مدافعان استقلال باید به صورت منطقه‌ای این بازیکن را مراقبت کنند چون منشا به شدت در محدوده محوطه جریمه جابجا می‌شود.

وی ادامه داد: این بازیکن گاهی در گوش چپ است و دو دقیقه بعد به گوش راست می‌رود. دوندگی بالای منشا و بازگشتش به خط میانی ممکن است این بازیکن را پشت هجده قدم صاحب موقعیت شوت زنی هم بکند. ضمن اینکه منشا قابلیت عبور از بازیکن روبروی خودش را هم دارد.

سرخاب در ارتباط با شرایط خط دفاعی استقلال یادآور شد: از این موضوع مهم نباید غافل شویم که استقلال با ده گل خورده تا اینجا بهترین خط دفاعی لیگ برتر را داشته و قطعاً فرهاد مجیدی و مربی ایتالیایی استقلال از این نظر برنامه درستی جهت مهار گادوین منشا در نظر خواهند داشت. البته همه توان هجومی‌تیم مس محدود به این بازیکن نیجریه ای نمی‌شود و سایر بازیکنان این تیم در خط هافبک و حمله نیز می‌توانند برای استقلال خطرناک باشند.

مهاجم اسبق استقلال درباره رکورد نباختن این تیم گفت: خیلی جالب است که استقلال تا اینجا توانسته شکست ناپذیر باشد. این به خودی خود می‌تواند عامل انگیزشی برای تیم‌های روبرویی اش باشد ولی از طرفی هم می‌تواند آنها را مقابل خط دفاعی استقلال به نوعی مضطرب و نگران کند. به هر حال وقتی آنها می‌دانند مقابل بهترین خط دفاعی لیگ نی ایستند ممکن است تا حدی اعتماد به نفس شان را از دست بدهند.

وی خاطر نشان کرد: قطعاً فرهاد مجیدی و تیمش قبل از پیروزی در زمین حریف به فکر نباختن هستند که این می‌تواند بر استقامت استقلال در بحث دفاعی بیفزاید. امیدوارم استقلال در این دیدار باز هم گل نخورد و بازی را بدون شکست به پایان برساند.

پیشکسوت استقلال در پایان تاکید کرد: بار دیگر باید این قهرمانی را به همه هواداران آبی دل و طرفداران استقلال تبریک گفت چون پس از سالها استقلال در حالی با اقتدار قهرمان شد که هیچ حرف و حدیثی نمی‌توان درباره این قهرمانی مطرح کرد. در این چند روز شاهد بودم که پیشکسوتان تیم‌های رقیب هم به تمجید قهرمانی استقلال پرداخته اند و این نشان می‌دهد موفقیت استقلال در این فصل از جنس کاملا فوتبالی بوده است و همه آن را حس کردند.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *