بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری در آستانه نبرد بزرگ بایرن – رئال؛ کهکشانی‌ها از هری کین گذشتند!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۹

هری کین در تابستان راهی بایرن‌مونیخ شد اما نشریه رلوو می‌گوید که کارلو آنچلوتی بعد از خروج کریم بنزما و قبل از خرید جود بلینگام قصد داشت هری کین را از تاتنهام به خدمت بگیرد و این مرد انگلیسی هدف شماره ۱ مربی ایتالیایی بود اما فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید، با این انتقال مخالفت کرد. پرس به جای بازیکن انگلیسی به دنبال جذب کیلیان امباپه بود و مایل بود رئال‌مادرید بدون شماره ۹ واقعی بازی کند تا امباپه در تابستان امسال از راه برسد.

کین در نهایت از اسپرز به بایرن‌مونیخ پیوست و با اینکه تیمش در لیگ داخلی ضعیف عمل کرد، اما اولین فصل فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد. او در تمامی رقابت‌ها در ۴۲ بازی ۴۲ بار گلزنی کرد و به تیم توماس توخل کمک کرد تا به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد و با مادرید روبرو شود. مادریدی‌های آنچلوتی به آلمان سفر خواهند کرد تا روز سه‌شنبه به مصاف تیم هری کین بروند، و بازی برگشت نیز چهارشنبه بعدی در اسپانیا خواهد بود. برندگان این مسابقه در فینال به مصاف پاری‌سن‌ژرمنِ امباپه یا بوروسیا دورتموند خواهند رفت.

به نظر می‌رسد پرس به خواسته‌اش رسیده و تابستان امسال امباپه را در تیمش خواهد داشت. مهاجم فرانسوی به پاری‌سن‌ژرمن اطلاع داده که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد اما انتقالش به مادرید هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: آمار خاص هری کین در بایرن/ همه تیم‌ها از ستاره انگلیسی نیش خورده‌اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *