بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۷

طرفداری | پس از ارائه عملکردی درخشان در ترکیب ناپولی و کمک به این تیم در راه قهرمانی سری آ، کیم مین جائه در تابستان 2023 با ۵۰ میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شد. هرچند در ابتدای فصل، اوضاع برای این مدافع کره‌ای خوب پیش می‌رفت و او به طور مداوم در ترکیب اصلی باواریایی‌ها قرار می‌گرفت، اما رفته رفته وضعیت تغییر کرد و کیم حالا به اولویت سوم توماس توخل برای قرارگیری در ترکیب تبدیل شده‌است. آینده کیم چگونه رقم خواهد خورد؟

به گزارش فلوریان پلتنبرگ، کیم مین جائه هرچند از وضعیت فعلی خود ناراضی است، اما به جدایی از بایرن مونیخ فکر نمی‌کند و می‌خواهد با تلاش بیشتر، ارزش‌های خود را برای فصل آینده به اثبات برساند. علاوه بر این، مدافع کره‌ای در شهر مونیخ احساس راحتی می‌کند و جو موجود در رختکن باشگاه را نیز دوست دارد، لذا خروج از آلیانتس آرنا در اولویت او نیست. کیم تا چه زمانی با بایرن مونیخ قرارداد دارد؟

کیم مین جائه که در فصل جاری 30 بازی برای بایرن‌مونیخ انجام داده و آمار ۱ گل و ۲ پاس گل را به رسانده است، تا ۲۰۲۸ با باشگاه آلمانی قرارداد دارد و ارزش فعلی او توسط ترنسفرمارکت، 55 میلیون یورو تخمین زده شده‌است. از اینتر و حتی ناپولی به عنوان مشتریان این بازیکن نام برده شده‌.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *