بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بوکرتی: دوست‌ دارم شاهد بازگشت هاردی بویز به WWE باشم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۱

مت هاردی، کشتی‌گیر پیشکسوت به تازگی و به دنبال انقضای قراردادش با AEW از این کمپانی جدا شد. به دنبال این اتفاق اکنون بوکرتی، مشتاق به حضور دوباره مت هاردی و جف هاردی در WWE است.

طرفداری | به نقل از Fightful مت هاردی 49 ساله حاضر به تمدید قرارداد با AEW نشد و به این ترتیب به 4 سال حضور خود در این کمپانی پایان بخشید. با این وجود جف هاردی، برادر او به نظر همچنان مدتی را باید در AEW بماند. به دنبال انتقال جف در سال 2022 به AEW آنها تگ تیم هاردی بویز را در آنجا دوباره تشکیل داده بودند.

بوکرتی، در قسمت اخیر پادکست خود با نام Hall of Fame اظهار داشت از بازگشت این دو برادر به WWE استقبال می‌کند و ابراز امیدواری کرد که آنها روزی به تالار مشاهیر WWE اضافه شوند.

دوست دارم شاهد بازگشت او و جف باشم. خواهان اضافه شدن هر دوی آنها به تالار مشاهیر هستم چرا که به راستی لیاقت آن را دارند. با توجه به سطح کاری که این دو انجام دادند و بازی‌های تاریخی‌ای که مقابل تیم‌هایی مثل دادلیز برگزار کردند، می‌خواهم این دو به جایگاهی که لیاقت آن را دارند برسند. پس شاید این جرقه و شروع کار باشد. من خیلی وقت است که جف را در AEW ندیدم بنابراین شاید او هم مثل مت بدون قرارداد باشد.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *