بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گواردیولا بعد از حذف سیتی: از هیچ چیز پشیمان نیستم!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۷

پپ گواردیولا بعد از شکست از رئال مادرید در ضربات پنالتی عنوان کرد که از چیزی پشیمان نیست. سرمربی سیتی گفت: «ترجیح می‌دادم برنده شوم، اما به رئال‌مادرید تبریک می‌گویم، آنها با همبستگی باورنکردنی بسیار عمیق دفاع کردند و ما همه کار انجام دادیم. از چیزی پشیمان نیستم. همیشه سعی می‌کنیم موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم و کمتر گل بخوریم و هر کاری در توان‌مان بود انجام دادیم. در همه بخش‌ها استثنائی بازی کردیم و متاسفانه نتوانستیم برنده شویم.»

گواردیولا همچنین هیچ شکایتی از تاکتیک‌های رئال نداشت؛ تیم اسپانیایی مجبور شد در بیشتر بازی عقب بنشیند و در عمق دفاع کند، و گواردیولا در این مورد گفت: «قضاوت نمی‌کنم، برای این کار اینجا نیستم. این فوتبال است و در این رقابت‌ها این اتفاقات می‌افتند.»

باخت سیتی همچنین به امید آنها برای کسب دومین سه‌گانه پایان داد و آنها اکنون باید خود را برای بازی نیمه‌نهایی جام حذفی شنبه مقابل چلسی در ومبلی آماده کنند. گواردیولا افزود: «استراحت خواهیم کرد و روز جمعه برای انجام بازی به لندن سفر می‌کنیم. باید ببینیم مردم چه واکنشی نشان خواهند داد. مطمئناً ریکاوری با برد آسان‌تر است تا باخت، اما نیمه‌نهایی جام حذفی است و ما سعی می‌کنیم تا جایی که ممکن است خوب رقابت کنیم.»

بیشتر بخوانید: همه فکر می‌کردند ما مرده‌ایم اما رئال‌مادرید هرگز نمی‌میرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *