بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رم – میلان؛ جنگ گلادیاتوری قاره سبز/ این بازی فینال است!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۵

امشب پایتخت ایتالیا شاهد نبردی جذاب از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا خواهد بود. رم و میلان دو تیم ایتالیایی از ساعت ۲۲:۳۰ برای حضور در جمع ۴ تیم مبارزه خواهند کرد. رم؛ اطمینان به کاپیتان

قبل از ورود دانیله دِروسی حضور او در رم به جای ژوزه مورینیو، همه تصور می‌کردند او یک گزینه موقت باشد و حتی توانایی تغییر شرایط بد جالوروسی را نداشته باشد. با این حال رمِ دروسی تیمی جذاب و دوست‌داشتنی است. با برد در سن‌سیرو شانس خوبی برای پیوستن به جمع ۴ تیم برتر لیگ اروپا دارند. یکی از حسرت‌های بزرگ کاپیتان سابق رم در دوران بازی نبردن جام اروپایی‌ست. شاید در قامت سرمربی بتواند این طلسم را بشکند. میلان؛ تنها آرزوی روسونری

شرایط پیش از بازی رفت به گونه‌ای بود که کسی تصور نمی‌کرد میلان در سن‌سیرو از رم شکست بخورد. در هر صورت استفانو پیولی تنها امیدش در این فصل به قهرمانی در لیگ اروپاست و شکست ۱-۰ هم باختی نیست که قابل جبران نباشد. از طرفی میلان با پیولی در رقابت‌های داخلی شکست نخورده بود. پس از ۵ برد متوالی، این هفته هم در سری A مقابل ساسولو متوقف شدند. با این حال تنها آرزوی میلان در فصل جاری قهرمانی در لیگ اروپاست.

آخرین جدال
در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، رم در سن‌سیرو میزبانش میلان را با تنها گل مانچینی شکست داد.

آمار بازی
۱) این نخستین باری است که رم و میلان در رقابت‌های اروپایی به یکدیگر برخورد می‌کنند. بازی رفت نخستین بازی‌شان بود که رم آن را برد.
۴) رم ۴ مرتبه در مسابقات اروپایی به مصاف تیم‌های ایتالیایی رفته که حاصل کارش یک برد، یک تساوی و ۲ شکست بوده است. اینتر و فیورنتینا رقبای پیشین رم بوده‌اند.
۱۳) میلان ۱۳ مرتبه در تورنمنت‌های بین‌المللی به مصاف تیم‌های ایتالیایی رفته که به ۵ برد، ۵ تساوی و ۳ شکست رسیده است. میلان فصل قبل در ۲ بازی رفت و برگشت مقابل اینتر در لیگ قهرمانان شکست خورد.
۰) میلان و رم هیچ جامی در رقابت‌های لیگ اروپا یا جام یوفای سابق کسب نکرده‌اند. میلان با ۷ قهرمانی یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ اروپاست. رم هم فقط یک جام معتبر اروپایی دارد که در لیگ کنفرانس به‌دست آمد.
۲) رم در حالی بازی رفت را از میلان برد که در ۲ بازی مقابل این حریف در سری A ایتالیا شکست خورده بود. جالوروسی پس از ۹ بازی موفق به شکست میلان شد.

مصدومان و محرومان
سردار آزمون ستاره ایرانی رم به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی به همراه اِوان اندیکا بازیکنی که چند روز پیش در زمین درگیر سکته قلبی شد، جالوروسی را همراهی نخواهند کرد. توماس پوبگا و پیره کالولو هم مصدومان تیم میلان هستند که به این بازی نمی‌رسند.

ترکیب احتمالی دو تیم
رم: سویلار، چلیک، اسمالینگ، مانچینی، اسپیناتسولا، کریستانته، پاردس، پلگرینی، دیبالا، الشعراوی و لوکاکو
میلان: مانیان، فلورنتسی، گابیا، تیاو، هرناندس، عدلی، ریندرز، پولیشیچ، لوفتون‌چیک، لیائو و ژیرو
 

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *