بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

همه فکر می‌کردند ما مرده‌ایم اما این تیم هرگز نمی‌میرد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۹

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید، پس از پیروزی در ضربات پنالتی مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، با خبرنگاران صحبت کرد و با شور و هیجان گفت: «همه فکر می‌کردند ما مرده‌ایم، اما رئال‌مادرید هرگز نمی‌میرد.»

کارلتو در مورد پیروزی گفت: «نمی‌توان آن را توضیح داد. خوب شروع کردیم، پیش افتادیم و بعد شروع کردیم به دفاع و رنج کشیدن. ما فکر می‌کردیم متفاوت بازی می‌کنیم اما وقتی جلو افتادیم سیتی توانست بازی را تحت کنترل بگیرد. فکر می‌کنم ما خیلی خوب دفاع کردیم. وقتی به ضربات پنالتی رسیدیم می‌دانستیم که می‌توانیم صعود کنیم. آندری بازی فوق‌العاده‌ای داشت. از اینکه تیم فداکاری می‌کند و می‌جنگد خیلی خوشم می‌آید.»

او در ادامه عنوان کرد که این تیم من نیست بلکه: «تیم مادرید است و من بخشی از این گروه هستم، و به شدت به بودن در اینجا افتخار می‌کنم. تیم تعهد فوق‌العاده‌ای دارد، از ابتدای فصل با مصدومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم کردیم ولی همه روی نحوه دفاع تمرکز کردند و خیلی خوب کار می‌کنند. خیلی خوشحالیم که به نیمه‌نهایی رسیدیم خصوصا با شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی که تیم بزرگی است.»

بعد از پیروزی گواردیولا پیامی برای آنچلوتی فرستاد و سرمربی ایتالیایی در این مورد گفت: «او به ما بابت صعود تبریک گفت و برای ما آرزوی موفقیت کرد. او جنتلمن است. سیتی باشگاه جنتلمن‌هاست.»

بیشتر بخوانید: مرگ مدافع عنوان قهرمانی در اتحاد/ رئال‌مادرید حریف بایرن‌مونیخ شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *