بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتفاق عجیب و غریب در دنیای فوتبال/ بازگشت اسطوره برزیلی به مسابقات قهرمانی در ۵۸ سالگی! +عکس

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۱

روماریو، مهاجم سابق برزیل، بارسلونا و والنسیا در سن ۵۸ سالگی از بازنشستگی خارج شد. روماریو که همیشه خاص و منحصر به فرد بود، در سال ۲۰۰۹ از فوتبال بازنشسته شد و از آن زمان به بعد در سیاست فعالیت کرد و آخرین بار در سال ۲۰۲۱ در زمینه سیاسی فعال بود و از رئیس جمهور وقت ژایر بولسونارو حمایت می‌کرد و رئیس جمهور فعلی لولا داسیلوا را مورد انتقاد قرار می‌داد.

او توسط باشگاه برزیلی «آمریکا» در ریودوژانیرو برای بازی در سری آ۲ Campeonato de Carioca، مسابقات دسته دوم قهرمانی ایالت ریو، که متشکل از ۱۲ تیم است و از ۱۸ مِی آغاز خواهد شد، ثبت‌نام شده است. روماریو گفته که به دنبال رقابت در مسابقات قهرمانی نیست، بلکه به دنبال بازی برای باشگاه محبوبش و همراهی با پسرش رومارینیو است.

به نقل از فوتبال اسپانیا، روماریو گفت: «من به صراحت اعلام می‌کنم که این کار برای رقابت در مسابقات قهرمانی نیست، بلکه فقط می‌خواهم چند بازی را با تیم محبوبم آمریکا انجام دهم. علاوه بر این، یک رویای دیگر را نیز محقق خواهم کرد: بازی با پسرم.»

روماریو رئیس باشگاه آمریکا است و طبق گزارش مارکا حداقل حقوق ممکن را خواهد گرفت و سپس همان مبلغ را به باشگاه اهدا خواهد کرد.

او بخشی از تیم رویایی معروف یوهان کرویف بارسلونا بود و دو فصل در کاتالونیا بازی کرد و همچنین یک سال دیگر در والنسیا به بازی ادامه داد. او همچنین با برزیل یک بار قهرمان جام جهانی و دو بار قهرمان کوپا آمریکا شد و در ۷۱ بازی ملی ۵۵ بار گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: 

  • رابطه جدید اسطوره برزیلی با دختری که ۲۴ سال از خودش کوچکتر است +عکس
  • ویدیو| بالاترین سطح خودشیفتگی یک ستاره فوتبال/ فقط مارادونا و پله از من بهتر هستند!
  • روماریو از بازنشستگی خارج شد! +عکس

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *