بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طعنه امانوئل مکرون به رئال مادرید: امیدوارم باشگاه بعدی ام باپه مانع از حضور او در المپیک نشود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۱

طرفداری | کیلیان ام باپه چندی پیش اعلام کرد در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن، از این باشگاه جدا خواهد شد. بسیاری از رسانه‌ها از رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی ام باپه نام برده‌اند و احتمال اینکه این انتقال رخ دهد بسیار زیاد است؛ با این حال سیاست رئال مادرید مبنی بر اینکه اجازه حضور بازیکنانش در المپیک را نمی‌دهد، سران فوتبال فرانسه را نگران کرده‌است، چرا که در صورت ملحق‌شدن ام باپه به لوس بلانکوس، او از حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس منع خواهدشد.

این احتمال علاوه بر مسئولان فوتبال فرانسه، سیاست‌مداران و حتی رئیس جمهور این کشور امانوئل مکرون را نیز نگران کرده‌است. مکرون در گفتگو با RMC راجع به احتمال غیبت ام باپه در المپیک، گفت:

ما برای داشتن تیمی قدرتمند در المپیک، حاضریم هر کاری بکنیم. من به باشگاه‌های فرانسوی و دیگر تیم‌های اروپایی اعتماد کامل دارم و می‌دانم که آن‌ها حاضرند به بهترین شکل با ما همکاری کنند. اینکه قرار است قبل از المپیک، رقابت‌های یورو برگزار شود، توجیه خوبی برای بازیکن ندادن به تیم‌های ملی نیست. منظورتان رئال مادرید است؟

 دقیقا منظورم رئال مادرید بود (می‌خندد). من هنوز با خود ام باپه صحبت نکرده‌ایم اما امیدوارم باشگاه بعدی کیلیان مانع از حضور او در المپیک نشود.

رقابت‌های المپیک قرار است در تاریخ ۲۴ جولای آغاز و تا ۹ آگوست ادامه پیدا کند. از آنجایی که این رقابت‌ها جایی در تقویم فیفا ندارند، رئال مادرید معمولا با حضور بازیکنانش در این تورنمنت مخالفت کرده‌است. برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ پیش از المپیک و شلوغ شدن تقویم بازیکنان به جای استراحت نیز مزید بر علت شده تا لوس بلانکوس به تیم‌های حاضر در المپیک، بازیکن ندهد. البته که خود ام باپه مشکلی با حضور در المپیک ندارد اما تصمیم نهایی بر عهده باشگاه بعدی او خواهد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *