بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کلوپ: مستحق شکست بودیم؛ به جز تبریک به آتالانتا حرفی باقی نمی‌ماند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ | ۱:۲۷

طرفداری | لیورپول پس از 14 ماه در آنفیلد شکست خورد.

شکست 3-0 مقابل آتالانتا، نتیجه شوکه‌کننده‌ای برای تیمی خواهد بود که طی 3 هفته اخیر علاوه بر حذف از مسابقات جام حذفی انگلیس، صدر جدول را نیز از دست داده است. قرمزهای آنفیلد نمایش قابل قبولی ارائه نکردند تا در مقطعی حساس، تردیدها نسبت به ادامه فصل افزایش یابد. یورگن کلوپ پیرامون شکست تیمش گفت:

اوه خدای من، خیلی بازی بدی بود. اینجا هستم تا فقط به آتالانتا تبریک بگویم. متاسفانه چیز مثبتی برای گفتن در مورد بازی وجود ندارد. از لحظه‌ی شروع، واقعاًبازی بدی بود. هیچ نکته‌ مثبتی برای اشاره کردن وجود ندارد. من از نظم تاکتیکی تیم راضی نبودم، ما در همه جای زمین بودیم و همان حال هیچ‌جا نبودیم.

کلوپ ادامه داد:

می‌توانیم در برگامو برنده شویم؟ بله، اگه خوب بازی کنیم. می‌توانیم سه هیچ برنده شویم؟ راستش را بخواهید نمی‌دانم. نه، باید خودمان رو جمع و جور کنیم. باید واقعا خیلی خیلی احساس بدی داشته باشیم. این مهمه. داخل زمین یک نمایش افتضاح از خودمان نشان دادیم، دیگر حرفی نمی‌ماند. در زمین باید حرکت ایجاد کنید. بازیکنان ما خیلی تنها به نظر می‌رسیدند، هیچ کس برای پاس دادن وجود نداشت.

وقتی که یک بازی بین امشب و بازی برگشت وجود دارد، من در حال حاضر حوصله فکر کردن به بازی هفته آینده را ندارم. حالا وقت لاف زدن نیست. این احتمالا یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های ما در زمین در مدت اخیر بوده است. ما بازی‌ای انجام دادیم که هم خوب بود و هم بد. باخت حق‌مان بود و باید همین حالا این موضوع را بپذیریم.

کلوپ امشب شش تعویض داشت. او چه نظری در این مورد دارد؟

 من دقیقا همین کار را دوباره انجام می دهم.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *