بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونالد کومان در واکنش به حرف‌های انریکه: دی ان ای بارسلونا یعنی کرایوف، گواردیولا و مسی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۰

رونالد کومان به لوئیز انریکه گفته است که تنها سه نفر “DNA” بارسلونا را دارند و آن‌ها یوهان کرایوف، پپ گواردیولا و لیونل مسی هستند.

طرفداری | به گزارش سایت گل، انریکه، اسطوره بارسلونا که به عنوان بازیکن و مربی در نیوکمپ به افتخارات زیادی دست یافته، در حال حاضر هدایت غول فرانسوی، یعنی پاری سن ژرمن را بر عهده دارد. آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بلوگرانا رو به رو می‌شوند. قبل از بازی رفت مقابل این تیم کاتالانی، انریکه در پاسخ به این سوال که آیا او نماینده بهتری برای سبک فوتبال بارسلونا است یا ژاوی، گفته بود:

بدون شک من. نظر من همین است. اگر به مالکیت توپ، گل ها، پرس، عناوین و جام ها نگاه کنید، من نماینده بهتری برای بارسا هستم، هر چقدر هم که بقیه نظر متفاوتی داشته باشند! 

رونالد کومان، دیگر اسطوره بارسلونا و ملی‌پوش سابق هلند، در مورد اظهارات انریکه که در رسانه‌ها کمی اغراق‌آمیز تلقی شد، گفته است:

دی‌ان‌ای بارسلونا از سه نام تشکیل شده است: کرایوف، پپ و مسی. صحبت‌های انریکه قبل از بازی نا به جا بود. اگر مسی را دارید، نیازی به صحبت درباره دی‌ان‌ای نیست، چون او بهترین بازیکن تمام دوران بوده است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *