بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رحمان عموزاد انتقام گرفت!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، رحمان عموزاد نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان و ۲ طلای آسیا در فینال مقابل تولگا تومور اوچیر دارنده مدال برنز جهان ۲۰۲۱ و طلای بازی های آسیایی ۲۰۲۳ از مغولستان به روی تشک رفت و در پایان در یک مبارزه سخت با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و برای سومین بار صاحب مدال طلای آسیا شد.

عموزاد سال گذشته و در فینال بازی های آسیایی چین برابر این کشتی گیر مغول با نتیجه سنگین ۱۱ بر یک شکست خورده بود.

رحمان عموزاد پس از شکست حریف مغول و کسب مدال طلای آسیا برای سومین بار، گفت: خدا را شکر پیروز این مبارزه شدم و توانستم با کسب عنوان قهرمانی دل مردم و خانواده‌ام را شاد کنم.

وی افزود: پارسال در مسابقات جهانی و بعد از آن در بازی های آسیایی شرایطم خوب نبود. در مسابقات جهانی پایم آسیب دیده بود و در بازی های آسیایی هم از نظر روحی آماده نبودم و ۵ یا ۶ کیلوگرم هم وزن کم کرده بودم.

دارنده مدال طلای جهان تاکید کرد: امسال می خواهم طلای المپیک را بگیرم و استارت آن نیز همین طلای آسیا بود.

عموزاد خاطرنشان کرد: با آنالیزهایی که برای این مبارزه با کمک مربیان داشتیم توانستم پیروز این مبارزه شوم. با تمام وجودم برای طلای المپیک می‌جنگم و امیدوارم با کسب طلای المپیک دل مردم عزیزمان را شاد کنم. بالاترین لذت برای من و همه ورزشکاران این است که دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش ایسنا، عموزاد در فینال مقابل تولگا تومور اوچیر دارنده مدال برنز جهان ۲۰۲۱ و طلای بازی های آسیایی ۲۰۲۳ از مغولستان به روی تشک رفت و در پایان در یک مبارزه سخت با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و برای سومین بار صاحب مدال طلای آسیا شد. عموزاد سال گذشته و در فینال بازی های آسیایی چین برابر این کشتی‌گیر مغول با نتیجه سنگین ۱۱ بر یک شکست خورده بود.

258 258

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *