بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مسعود شجاعی: در زمانی کوتاه تغییرات را در هوادار ایجاد کردیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۹

طرفداری | مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر در هفته بیست و سوم لیگ برتر، درمورد تغییر و تحول هوادار پس از روی کار آمدن خودش، اظهار داشت:

این از محبت شما است. هرچند روند ما رو به رشد بوده اما همچنان نیاز به زمان داریم. شاید اشتباه کنم اما دوستانی که تجربه‌شان بیشتر است و بیشتر کار کرده‌اند بهتر می‌توانند نظر بدهند که حداقل زمان برای تغییر یک تیم، ۶ ماه است که به آن نرسیده‌ایم. هرچند در این زمان کوتاه با تمرینات خوبی که داشته‌ایم و فهم بالای تاکتیکی بازیکنان توانستیم تغییر را ایجاد کنیم.

وی افزود:

هنوز فرصت نشده آنگونه که باید و شاید از بازیکنانم تشکر کنم. هرچند زیاد اهل صحبت و مصاحبه نیستم اما از صمیم قلب می‌گویم باید از کل مجموعه، مسئولان باشگاه و به ویژه بازیکنان تیم که از لحاظ رفتاری، فنی و شخصیتی‌ بی‌نظیر هستند تشکر کنم‌. شاید مقداری تنبلی و سهل‌انگاری ابتدای فصل سبب شد کمتر امتیاز جمع کنیم و حتی از زمانی هم که من آمدم نیز امتیاز‌های زیادی را از دست دادیم اما امیدوارم از این به بعد با تمرکز بیشتر با توجه به توانمندی و پتانسیل تیم، بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی هوادار تاکید کرد:

زیاد لازم نیست درمورد گل‌گهر حرف بزنم زیرا هم بازیکنان خیلی خوبی دارد و هم تیم خوبی هستند‌. مارینوس اوزونیدیس نیز در برهه‌ای بسیار کوتاه سرمربی من بود و باعث شد به یونان بروم. هرچند سعادت نداشتم بیشتر از ۳_۲ هفته با این مربی کار کنم‌ زیرا به تیم دیگری رفت. از لحاظ شخصیتی بسیار دوستش دارم و از لحاظ فنی نیز در این مدت کوتاه فهمیدم مربی بسیار قوی است.

شجاعی اضافه کرد:

فردا یک بازی بسیار زیبا خواهیم دید زیرا هم گل‌گهر فوتبال خوبی بازی می‌کند و هم تیم ما سعی دارد یک بازی مالکانه ارائه بدهد. بحث تمرکز است و هر تیمی تمرکز بالاتری داشته و از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند، می‌تواند برنده بازی باشد. از آنجائیکه که ۲ تیم دنبال فوتبال هجومی هستند، موقعیت‌های زیادی در این بازی ایجاد خواهد شد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *