بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وقتی مدیرعامل پرسپولیس برای رقیب سنتی دعا کرد؛ آرزو می‌کنم استقلال قهرمان لیگ برتر شود!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۶

محمد رویانیان از اوایل پاییز سال ۹۰ تا بهمن ۱۳۹۲ مدیرعامل پرسپولیس بود و در این دوره گاهی اوقات مصاحبه‌های تاریخی انجام می‌داد که ۲۳ فروردین سال ۱۳۹۰ تاریخ یکی از همان‌ مصاحبه‌ها محسوب می‌شود.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در این روز با انتقاد از فدراسیون فوتبال پیرامون حکمی که در مورد بازی این تیم و داماش گیلان داده بود، به خبرنگار ما گفت: واقعا نمی‌دانم چه کسی دنبال این است که پرسپولیس ما را با مشکل مواجه کند! این تیم الان به آرامش رسیده اما ظاهرا یک عده نمی‌خواهند چنین شرایطی را ببینند. ما از استقلال فدراسیون دفاع می‌کنیم اما این مسئله باید دوسویه باشد و خود فدراسیون فوتبال هم بدون هیچ توجهی نسبت به سیگنال‌هایی که از بیرون می‌رسد، احکام عادلانه صادر کند.

رویانیان در ادامه پیرامون شرایط پرسپولیس برای لیگ دوازدهم نیز به خبرورزشی گفت: من و سایر ارکان مدیریتی باشگاه پرسپولیس دلالان را به داخل مجموعه راه نداده‌ایم اما آن‌ها حالا از طریق دیگری بازیکنان ما را وسوسه می‌کنند! به بچه‌های ما زنگ می‌زنند و یشنهادات عجیب می‌دهند. در مورد سایر تیم‌ها هم چنین اتفاقاتی می‌افتد؛ برای مثال به یکی از بازیکنان تیم صبا پیامک داده‌اند و گفته‌اند به ازای شکست در هر مسابقه ۱۰میلیون تومان به تو پول می‌دهیم!

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در پایان این مصاحبه ادعای بسیار عجیبی را مطرح کرد و در جایگاه مرد شماره یک امور اجرایی قرمزپوشان پایتخت گفت: پرسپولیس در این فصل شرایط قهرمانی را ندارد اما من آرزو می‌کنم و خیلی خوشحال می‌شوم استقلال به عنوان یک تیم پرطرفدار قهرمان لیگ برتر شود!

البته در آن فصل سپاهان مقام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد.

خبرورزشی‌گردی| ادعای تاریخی مدیرعامل پرسپولیس: آرزو می‌کنم استقلال قهرمان لیگ برتر شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *