بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام روشن سرمربی تیم مدعی؛ او این صندلی را به گل‌محمدی نمی‌دهد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۸:۰۲

سپاهان فصل را خوب شروع کرد و حتی با کسب امتیازات حساس به هفته های پایانی دور رفت نزدیک شد اما شکست های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به لیگ برتر کشیده شد!

۷ شکست در لیگ برتر در ابتدای فصل آنهم تا هفته بیست و دوم برای بدبین‌ترین تماشاگر تیم سپاهان هم قابل باور نبود. اما اکنون سپاهان برای قهرمان شدن باید منتظر لغزش دیگر تیم ها هم باشد.

برخی از تماشاگران تیم سپاهان در این برهه از زمان خواهان برکناری مورایس و جذب یحیی گل محمدی شده اند اما به نظر باشگاه سپاهان مایل است هر گونه تصمیم گیری در اینباره را به پایان فصل موکول کنند.

سپاهان همواره در مورد تغییر مربی در آرامش تصمیم گرفته است و این سیاست پیرامون محرم نوید کیا هم پیاده شد.

در این کش و قوس سرمربی تیم سپاهان پیامی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد که در بخش پایانی این پیام این چنین آمده است: «این پیام من به تیم و هواداران است: پیروزی. بردن تنها چیزی است که می‌شود با آن اعتراض خود را به گوش همه برسانیم. همان چیزی که همیشه روش سپاهان برای مقابله با نادیده گرفته شدن‌ها بوده است.»

این پیام نشان از وعده ی مورایس برای جبران دارد. او صندلی سپاهان را دوست دارد و نمی خواهد این موقعیت را به یحیی بدهد. باید منتظرماند و دید که صبر باشگاه سپاهان و تماشاگرانش به چه اندازه است.

بیشتر بخوانید: قشنگ‌ترین قاب تمرین استقلال؛ دختران و پسران در کنار هم مشغول تماشای آبی‌ها +عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *