بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ده روسی: بیش از این نمی‌توانم برای تقابل با میلان در سن سیرو منتظر بمانم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۳:۱۷

میلان و آاس رم در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴ به مصاف یکدیگر می روند. دنیله ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ ده روسی گفت:

سن سیرو ورزشگاهی است که به غیر از المپیکو و استادیوم های آرژانتین، من بیشتر از سایر ورزشگاه ها دوست داشتم دوباره در‌ جو آن قرار بگیرم. نمی توانم بیش از این منتظر بمانم.

ما باید برای انجام دو بازی سطح بالا آماده باشیم و تمرکز خود را حفظ کنیم. مهم نیست که در بازی رفت خارج از خانه بازی می‌ کنیم یا در خانه.

اسمالینگ؟ او‌ خوب است و به طور منظم با ما تمرین می کند. کریس می‌تواند مثل بقیه بازی کند، سخت تمرین می‌کند، اخیراً قوی‌تر به نظر می‌رسد، ما از او راضی هستیم.

روز شنبه مقابل لاتزیو، دیبالا مانند یک رهبر واقعی جنگید و این معنی زیادی دارد. البته این وظیفه هر بازیکنی است، اما وقتی می‌بینید این بازیکنان خاص می جنگند و می‌بینید چقدر برایشان مهم است که برنده شوند، آنوقت می‌توانیم خود را خوشحال بدانیم. این به من بستگی دارد که به آنها بگویم چگونه جنگ را آغاز کنند.

ما از قدرت بازیکنان میلان آگاه هستیم. من از آنها می ترسم و می دانم که باید یک بازی عالی انجام دهیم. ما باید در نحوه حرکت خود در زمین و نحوه کنترل سرعت بازی باهوش باشیم. من باید پیامم را منتقل کنم و بازیکنان باید این کار را در زمین انجام دهند.

پیولی؟ من خیلی به او احترام می گذارم. نسبت به مربیانی مانند او کنجکاو و علاقه مند هستم. پیولی تکامل یافت و اکنون ایده‌ای از فوتبال مدرن را به دنبال می کند..

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *