بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله پیشکسوت سرخ‌ها به بازیکن پرسپولیس؛ تمام تقصیرات گردن تو است/ آقای جنتلمن کنار زمین چه کار می‌کردی؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۸:۴۲

ضیا عربشاهی درباره ارزیابی‌اش از بازی پرسپولیس و تراکتور اظهار داشت: بازی خیلی درگیرانه بود. تراکتور با سیستم ۴-۱-۴-۱ بازی می‌کرد و پرسپولیس هم با حضور حامد پاکدل و شرزود تمیروف با ۲ مهاجم بازی می‌کرد. جنگ بیشتر در میانه میدان بود و همین امر موجب شده بود تا بازی بیشتر حالت فیزیکی به خود بگیرد. به نظرم خطر خاصی روی دروازه‌ها نبود و عجیب‌تر اینکه هیچ حرکت تیمی و تاکتیکی صورت نگرفت که بگوییم واقعاً فوتبال زیبایی شاهد باشیم.

وی افزود: واقعاً متاسفم که پرسپولیس یک بازی بی برنامه، سردرگم و بدون هدف مقابل تراکتور انجام داد. واقعاً به عنوان یک پیشکسوت تعجب می‌کنم چرا باید چنین بازی کسل کننده و سردی را از سوی تیمی که ۵ سال متوالی قهرمان لیگ شده شاهد باشیم.

عالیشاه می‌توانست عکس‌العمل نشان ندهد تا جو متشنج نشود

عربشاهی تاکید کرد: آقای جنتلمن در این مدت و از جمله این فصل چه بلایی سر تیم آورده‌ای که بازیکنان آنقدر بی‌انگیزه شده‌اند و از لحاظ روحی روانی هم در وضعیت خوبی قرار ندارند؟ واقعاً جای تأسف دارد برای کارناشناسی که در برنامه زنده تلویزیونی خیلی راحت از کسانی ایراد می‌گیرد که بالای ۱۰ سال در این تیم با جان و دل بازی کرده‌اند و دارای تمام مدارک روز دنیا هم هستند. ای کاش اگر انتقادی صورت می‌گیرد سازنده باشد و دور از هرگونه غرض ورزی، اما شما که مدت کوتاهی در پرسپولیس حضور داشتی و ادعای پرسپولیسی بودن هم می‌کنی خیلی راحت از ما می‌گیری.

وی با اشاره به اینکه درگیری اصلاً نباید رخ می‌داد، تصریح کرد: اگر هم تماشاگرنماها دست به پرتاب اشیا و سنگ کردند منِ بازیکن نباید جواب بی حرمتی آنها را به این شکل بدهم تا آنها رنجیده خاطر و عصبانی شوند؛ آن هم با این حرکت زشت و ناپسند. برایم جای سوال دارد آقای جنتلمن که کنار زمین ایستادی چرا نباید جلوی بازیکنان خودتان را بگیرید تا با انجام این کارهای مبتدیانه با آبروی تیمی به بزرگی پرسپولیس بازی نکنند. تمام تقصیرات بر گردن عالیشاه است اگر چه طرفداران تراکتور هم در این میان بی تقصیر نیستند، اما عالیشاه می‌توانست عکس العملی از خودش نشان ندهد تا به این شکل جو متشنج نشود.

سپاهان کار را برای پرسپولیس سخت کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: واقعا تأسف می‌خورم که مجری برنامه فوتبال برتر و کارشناس این برنامه یک طرفه قضاوت کنند و بازیکن تیم پرسپولیس را متهم کنند، اما جالب اینکه خیلی زود منکر شوند و حرف خودشان را در صدم ثانیه عوض کنند.

وی با اشاره به پیروزی پرگل تیم فوتبال سپاهان مقابل شهرخودرو یادآور شد: سپاهان با این برتری کار را برای پرسپولیس سخت کرد و امیدوارم که بازی اگر تکرار شد بازیکنان پرسپولیس بتوانند امتیازات کامل را جمع کنند تا در ۲ هفته پایانی به مشکل نخورند.

عربشاهی خاطر نشان کرد: رضا درویش با حضور کوتاه مدت خودش در باشگاه پرسپولیس توانسته جو خوبی ایجاد کند و از لحاظ مالی تا حد ممکن نیازهای بازیکنان و کادرفنی را برآورده کند. امیدوارم که در آینده شاهد انسجام بیشتری از طرف مدیریت باشگاه برای پیشرفت بالاتر تیم بزرگ پرسپولیس باشیم.

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “حمله پیشکسوت سرخ‌ها به بازیکن پرسپولیس؛ تمام تقصیرات گردن تو است/ آقای جنتلمن کنار زمین چه کار می‌کردی؟”

  1. حسین گفت:
    0
    0

    ناپیشکسوتانی که دنبال سود جویی بوده و در این چندساله به خاطر نتایج خوب پرسپولیس جرات جسارت به ساحت پرسپولیس کبیر رو‌نداشتن متاسفانه در چند‌ وقت اخیر مجددا‌ از لونه بیرون اومده و دارند تیشه به ریشه پرسپولیس می زنن و عقده گشایی می کنن’ این جماعت حتی از دشمنان قسم خورده پرسپولیس و‌طرفداران افراطی رقبا نیز خطرناک ترند. بشناسید دشمنان اصلی‌ پرسپولیس رو
    ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *