بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عالیشاه نباید تبریزی ها را تحریک می کرد/ چرا مجری شبکه ۳ جای قانونگذار رأی صادر می کند؟/ پرشورها فقط وقت شان را تلف کردند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۷

مرتضی فنونی زاده، بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی: درباره اتفاقات رخ داده در حاشیه بازی تیم های تراکتور و شاگردان یحیی گل محمدی اظهار داشت: «همه این اتفاقات به خاطر رفتار امید عالیشاه بود. عکس العملی که او نشان داد باعث شد سکوهای استادیوم یادگار امام تحریک شوند و بازی از همان زمان به بعد به حاشیه برود».

وی ادامه داد: «کاپیتان یک تیم باید در چنین مواقعی بزرگی کند. باید تیم را جمع کند و به هم‌تیمی‌هایش بگوید توجهی به مسائل روی سکوها نکنند تا بازی به جنجال کشیده نشود. نه اینکه خودش عکس العمل نشان بدهد. عالیشاه باید این قبیل اتفاقات را مدیریت کند».

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: «از آن بدتر این بود که کسی لب خط نبود تا این حرفها را به تیم منتقل کند. آقای پیروانی باید مدیریتش در تیم را اینجا نشان بدهد. سرپرست تیم فقط برای تهیه بلیط از باشگاه پول نمی گیرد بلکه در این قبیل مواقع باید تیم را آرام کند».

فنونی‌زاده خاطرنشان کرد: «من حامد پاکدل را به عنوان یک بازیکن خوب دوست دارم اما آخر حامد پاکدل در پرسپولیس چه کاره است که می خواهد در همه مسائل دخالت کند؟ آقای پاکدل! اینجا پرسپولیس است و تیم کاپیتان دارد. پرسپولیس هر تیمی نیست که هر بازیکنی در آن بخواهد برای بقیه خط مشی تعیین کند».

پیشکسوت پرسپولیس درباره صحبت های محمدرضا احمدی درباره نتیجه احتمالی این بازی گفت: «ای کاش ۲۰ دقیقه پایان بازی هم انجام می شد ولی اینکه بازی نیمه تمام مانده باید توسط قانون گذار و مسئولان انضباطی بررسی شود. مجری تلویزیون که نمی تواند رای صادر کند. چرا آنجا جلوی دوربین تلویزیونی به میلیون‌ها بیننده از نتیجه سه بر صفر حرف می زنند!».

فنونی‌زاده خطاب برنامه سازان فوتبال برتر گفت: «آقای احمدی و دوستانش قبل از شروع بازی فیلم مسابقه آخر پرسپولیس در تبریز را نشان دادند که پرسپولیس یک بر صفر برنده شد! چه قصدی از این کار داشتید؟ چرا فیلم مسابقه پرسپولیس در تبریز که با چهار گل فرشاد پیوس ۴ بر صفر تمام شد را نشان ندادید؟».

وی همچنین درباره مهمان برنامه تلویزیونی فوتبال برتر خاطرنشان کرد: «مدیر برنامه های ورزشی شبکه سه چرا محسن خلیلی را به تلویزیون می برد تا درباره تیم‌های پایه صحبت کند؟ طرفدار پرسپولیس پای تلویزیون نشسته تا درباره بازی تیمش مقابل تراکتور بشنود نه اینکه این آقا در تلویزیون فقط از تیم‌های پایه حرف بزند! هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس در خلال برگزاری بازی تیم شان کاری به تیم‌های پایه ندارند. رسانه ملی جایی برای تبلیغ افراد نیست».

فنونی‌زاده همچنین درباره شرایط فنی دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور توضیح داد: «با اینکه ۷۰ دقیقه از بازی گذشت ولی هیچ یک از دروازه بانان دو تیم، پهلویشان هم به زمین نخورد. این نشان می‌دهد کیفیت بازی چنگی به دل نمی‌زد. تراکتور آمده بود تا حداقل امتیاز را جلوی پرسپولیس بگیرد. حملات پردامنه ای از دو تیم نمی دیدیم. متاسفانه طرفداران پرشور تبریزی فقط در این بازی وقتشان را تلف کردند».

یک پاسخ به “عالیشاه نباید تبریزی ها را تحریک می کرد/ چرا مجری شبکه ۳ جای قانونگذار رأی صادر می کند؟/ پرشورها فقط وقت شان را تلف کردند”

  1. سام گفت:
    0
    0

    مدیر شبکه ی 3 آقااین احمدی رو اخراج کن نخواستیم مجری اینطوری جوری حرف میزنه انگار رئیس کمیته انظباطی وسازمان لیگ ایشونه اخراجش کنید نمیخوایم… بروازاین شبکه چرااخراجش نمیکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *