بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره پرسپولیس به تیم گل محمدی

رضا جباری : پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان از روزهای خوب خودش فاصله داشت

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۵
رضا جباری پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

رضا جباری پیشکسوت پرسپولیس گفت : فکر می‌کنم پرسپولیس در این مسابقه مقابل فولاد خوزستان خیلی عجولانه بازی کرد و از روزهای خوب خودش فاصله داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا جباری پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شکست پرسپولیس در اهواز گفت:

این بازی بیشتر تحت تاثیر مسائل حاشیه‌ای قرار داشت ولی به هر حال فولاد با سبک خاص خودش که موردپسند خیلی‌ها نیست توانست 3 امتیاز را بگیرد. برای خیلی‌ها قابل پیش‌بینی بود که فولاد می‌خواهد با چه روشی بازی کند، ولی فکر می‌کنم پرسپولیس در این مسابقه خیلی عجولانه بازی کرد و از روزهای خوب خودش فاصله داشت.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد:

از زمانی که دیاباته وارد زمین شد بازیکنان به شکلی بی‌هدف به ارسال توپ‌های هوایی روی آوردند و هافبک‌ها هم نتوانستند عملکرد چندان خوبی داشته باشند. در مجموع پرسپولیس روز خوبی نداشت و البته این تیم باید به خوبی می‌دانست که قرار است فولاد با چه شیوه‌ای بازی کند ولی نمی‌توان با یک باخت ارزش‌های تیم را زیر سوال برد و قطعا پرسپولیس به شرایط خوب گذشته‌اش بازخواهد گشت.

جباری درباره جذب مهاجم برزیلی تصریح کرد:

ما نمی‌دانیم این بازیکن چه شرایطی دارد و باید ببینیم چه عملکردی خواهد داشت. پرسپولیس معمولا از جذب مهاجم خارجی روی خوش ندیده است و فقط لوکادیا کیفیت خوبی داشت که او هم ایران را ترک کرد و این موضوع اتفاق خوبی برای پرسپولیس نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *