بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل های دیدنی از دوران بازی آنچلوتی ؛ کارلتو در میلان غوغا می کرد + فیلم

گل های برتر انچلوتی در باشگاه میلان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۷


گل های برتر انچلوتی در باشگاه میلان را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما گل های تماشایی از کارلو آنچلوتی سرمربی کنونی رئال مادرید در زمان حضورش در میلان را برای شما اماده کرده ایم.


کارلو آنچلوتی ( زادهٔ ۱۰ ژوئن ۱۹۵۹) معروف به کارلتو و دون کارلو، بازیکن سابق فوتبال و سرمربی ایتالیایی است؛ وی اکنون هدایت تیم رئال مادرید در لالیگا را بر عهده دارد. آنچلوتی به عنوان یکی از برترین و موفق‌ترین سرمربیان تمامی ادوار فوتبال به شمار می‌رود.

آنچلوتی با چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، موفق‌ترین سرمربی تاریخ این مسابقات محسوب می‌شود. او دو بار با میلان و دو بار با رئال مادرید موفق به کسب این جام شده است. وی در سال ۲۰۱۴ توانست رئال مادرید را پس از انتظاری ۱۲ ساله، به دهمین قهرمانی اروپای خود برساند.

وی همچنین اولین و تنها سرمربی در تاریخ است که قهرمانی هر ۵ لیگ معتبر اروپا را در کارنامه خود دارد.

او در مقام سرمربی با چلسی قهرمان لیگ جزیره انگلستان، با بایرن مونیخ قهرمان بوندس‌لیگا، با آث میلان قهرمان سری‌آ، و با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ فرانسه، و با رئال مادرید قهرمان لالیگا شده‌است.

فوتبال را در ۱۷ سالگی در تیم پارما آغاز کرد. در سال ۱۹۷۹ به آ.اس. رم پیوست و با این تیم یک بار قهرمان لیگ و چهار بار قهرمان جام حذفی ایتالیا شد و در آنجا بود که تبدیل به یک بازیکن ثابت شده و ملی‌پوش شد.

بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۷ به عنوان کاپیتان، تیمش را در میدان رهبری می‌کرد. بلافاصله پس از آن، از ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۲ برای میلان بازی کرد. او متعلق به تیم اسطوره‌های میلان است که در سال‌های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۰ قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا را کسب کردند.

آنچلوتی در فصل ۱۴–۲۰۱۳ رئال مادرید را قهرمان سوپر کاپ اسپانیا، کوپا‌دل‌ری، و لیگ قهرمانان اروپا کرد. وی در فصل ۱۵–۲۰۱۴ علی‌رغم نایب قهرمانی رئال مادرید در لالیگا، از این باشگاه اخراج شد.

سپس بعد از مدتی با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد بست و کارش را از فصل ۱۷–۲۰۱۶ با بایرن مونیخ شروع کرد. در پایان آن فصل توانست با بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا و سوپر کاپ آلمان شود. او پس از آن سرمربی‌گری باشگاه‌های ناپولی و اورتون را برعهده گرفت. آنچلوتی بعد از ۶ سال در ژوئن ۲۰۲۱ پس از جدایی زین‌الدین زیدان از رئال مادرید، برای بار دوم سرمربی‌گری این تیم را برعهده گرفت.

به عنوان بازیکن، از باشگاه‌هایی که آنچلوتی در آنها بازی کرده می‌توان به پارما، رم و آث میلان اشاره کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *