بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

زشت ترین اتفاق ممکن در دیدار اودینزه – میلان ؛ آبروی سری آ رفت ! + فیلم

توقف ده دقیقه ای بازی اودینزه - میلان به خاطر توهین نژاد پرستانه هواداران به منیان گلر میلان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۸


دروازه‌بان فرانسوی میلان که در واکنش به توهین‌های نژادپرستانه هواداران میلان، زمین بازی را ترک کرده بود؛ در این خصوص صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال میلان شب گذشته (شنبه) در حالی در هفته بیست‌ویکم سری A ایتالیا موفق شد به پیروزی دراماتیک 3 بر 2 مقابل اودینزه دست یابد که این بازی به مدت 10 دقیقه به خاطر توهین نژادی هواداران تیم میزبان یعنی اودینزه به مایک مینیان دروازه‌بان فرانسوی میلان به حالت تعلیق درآمد.

این اتفاق در دقیقه 33 بازی رخ داد و بازیکنان میلان هم در حمایت از هم‌تیمی 28 ساله خود زمین بازی را ترک کردند.
مایک مینیان پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت:

اتفاقی که در نیمه اول افتاد این بود که در اولین شروع مجددی که می‌خواستم از جلوی دروازه‌مان داشته باشم، صدای میمون شنیدم اما چیزی نگفتم. بار دوم که برای گرفتن توپ رفتم، دوباره آن را شنیدم و این موضوع را به اطلاع داور چهارم و نیمکت میلان رساندم.

وی افزود:

من گفتم که ما نمی‌توانیم این‌طور فوتبال بازی کنیم. این اولین باری نیست که چنین اتفاقی می‌افتد. باید بگوییم کاری که آنها می‌کنند، اشتباه است؛ البته کل جمعیت این کار را نکردند و بیشتر هواداران می‌خواهند تیم خود را تشویق کنند و شما را مورد تمسخر قرار دهند که این طبیعی است اما توهین نژادی نمی‌کنند.

دروازه‌بان فرانسوی میلان که هم‌تیمی‌هایش و اعضای کادر فنی میلان در تونل منتهی به رختکن سعی کردند او را آرام کنند و در نهایت برای از سرگیری بازی راهی زمین شدند، در ادامه خاطرنشان کرد:

ما یک تیم قوی داریم، همانند یک خانواده هستیم و همه در آن لحظه از من حمایت کردند. ما به زمین برگشتیم تا سخت‌تر برای کسب پیروزی تلاش کنیم، چون بهترین پاسخ به اقدام هواداران اودینزه، کسب پیروزی بود.

مینیان همچنین در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت:

بابت اتفاق صورت گرفته عصبانی بودم، چون اولین مسابقه‌ای نیست که اتفاق می‌افتد. نمی‌خواستم بازی کنم اما ما یک خانواده هستیم و نمی‌توانستم هم‌تیمی‌هایم را آن‌طور رها کنم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *