بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خلاصه بازی نیوکسل – میلان لیگ قهرمانان اروپا + فیلم

خلاصه بازی نیوکسل 1-2 میلان لیگ قهرمانان اروپا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ | ۷:۴۷


میلان در بازی خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-1 نیوکسل را شکست داد تا به لیگ اروپا برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در بازی هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میلان در خانه نیوکسل به میدان رفت که با نتیجه 2-1 برنده شد. در این دیدار ابتدا نیوکسل با گل جوئلینتون پیش افتاد اما میلان با گل‌های کریستین پولیشیچ و ساموئل چوکوئزه راهی لیگ اروپا شد.

نیوکسل در ورزشگاه خانگی‌اش از ابتدا روسونری را تحت فشار گذاشت و خیلی زود به گلزنی هم نزدیک شد. تکل بلند فیکای توموری در دقیقه 3 مانع از خطرسازی ارسال میگوئل آلمیرون شد. دو دقیقه بعد کیه‌‌ران تریپیه روی ضربه ایستگاهی با ضربه‌ای پرقدرت شانس گلزنی خود را امتحان کرد که ضربه او نزدیک از بالای دروازه به بیرون رفت.

بهترین فرصت گلزنی نیوکسل در نیمه اول دقیقه 20 شکل گرفت. جوئلینتون در محوطه جریمه توپ را به آلمیرون پاس داد و او با ضربه ساده پای راست در آستانه گلزنی بود که تکل بلند توموری این بازیکن را از گلزنی محروم کرد.

مایک مانیان دقیقه 26 دروازه میلان را روی ضربه سر خطرناک آلمیرون نجات داد و بازی توسط میزبان به خوبی اداره می‌شد. فشار آن‌ها تا جایی ادامه یافت که بالاخره دقیقه 33 به گل رسیدند.

جوئلینتون پس از دریافت پاس کوتاه لویس مایلی و نگاه به دروازه میلان، با ضربه محکم به گوشه دروازه، دور از دستان مانیان توپ را وارد دروازه کرد و تیمش را پیش انداخت.

نیوکسل پس از گلزنی با روحیه بیشتری بازی را دنبال کرد و اگرچه میلان هم سعی کرد خطرناک ظاهر شود اما در نیمه اول با شکست به رختکن رفت.

میلان نسبت به نیمه اول نمایش بهتری را در 45 دقیقه دوم در پیش گرفت که با توجه به فشارهای نیوکسل موفق شد دقیقه 5۹ به گل تساوی برسد.

گل میلان توسط کریستین پولیشیچ به طرز جالبی به ثمر رسید. ارسال رافائل لیائو به داخل محوطه جریمه ابتدا به روبن لوفتوس-چیک برخورد کرد و به اولیویه ژیرو رسید، ژیرو به سرعت آن را به پولیشیچ پاس داد که ضربه او با وجود واکنش مارتین دوبراوکا وارد دروازه شد.

گلزنی به میلان انگیزه زیادی داد تا بازی از یکطرفه بودن خارج شود و هر دو تیم در دقایق باقی مانده نیمه دوم حملات بیشتری خلق کنند. دقیقه 69 مانیان دروازه میلان روی حمله برونو گیمارش را نجات داد و مانع از گلزنی بازیکن برزیلی شد.

بهترین موقعیت گلزنی میلان شاید در نیمه دوم توسط رافائل لیائو از دست رفت. این مهاجم روی اشتباه تینو لیورامنتو در میانه میدان به توپ رسید و با سرعت به سمت دروازه حرکت کرد تا با دوبراوکا در موقعیت تک به تک قرار بگیرد؛ ضربه پای راست او به زاویه موافق اگرچه برخلاف شیرجه دروازه‌بان بود اما به تیرک عمودی برخورد کرد و بلوکه شد.

پرس از جلوی بازیکنان نیوکسل موجب شد تا میلان روی یک ضدحمله گل دوم را دقیقه 84 به ثمر برساند. ساموئل چوکوئزه روی پاس لیائو در محوطه جریمه با ضربه قوس دار پای چپ دروازه نیوکسل را فرو ریخت و تیمش را پیش انداخت.

گل میلان افسوس هواداران نیوکسل را به دنبال داشت و بازیکنان این تیم هم تلاش داشتند نتیجه را تغییر بدهند اما سرعت بازیکنان میلان برای آن‌ها مشکل‌ساز بود. در دقیقه 3+90 میلان یک فرصت خوب دیگر داشت تا تفاضل گل را افزایش بدهد اما ضربه از راه دور تئو هرناندز به دروازه نرسید و توسط مدافع حریف جمع شد.

میلان خطرناک دقیقه آخر موقعیت داشت که توسط چوکوئزه به گل برسد اما با بدشانسی ضربه پای راست او در موقعیتی که گل دوم را به ثمر رساند، به تیرک عمودی برخورد کرد و دفع شد. در نهایت با توجه به 4 دقیقه وقت اضافه هم تغییری در بازی به سود نیوکسل اتفاق نیفتاد.

تیم انگلیسی که رویای صعود به دور بعدی را داشت 5 امتیازی باقی ماند و قعر جدول گروه را به خود اختصاص داد. میلان 8 امتیازی شد و پس از مساوی بودن امتیازات، به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم ایستاد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *