بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های دیدنی گزینه خرید منچسترسیتی + فیلم

ل ها و مهارت های ساوینیو بازیکن خیرونا 2023/2024

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۲


منچسترسیتی قصد دارد برای تقویت قوای هجومی خود، برای خرید ساوینیو، وینگر برزیلی ژیرونا اقدام کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی یکی از باشگاه‌هایی است که همیشه برای جذب بازیکنان بااستعداد و جوان حاضر است با باشگاه‌های دیگر رقابت کند؛ و حالا آن‌ها به دنبال بازیکنی هستند که دارد در ژیرونا، دیگر تیم تحت هدایت گروه سیتی توپ می‌زند.

منچسترسیتی در هفته‌های اخیر در لیگ برتر انگلیس نتایج ضعیفی به دست آورد و حالا قصد دارد برای ادامه‌ی فصل، چند خرید کلیدی انجام دهد تا از کورس قهرمانی جا نماند.

گواردیولا این شانس را دارد تا چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را به دست بیاورد و می‌تواند با این رکورد، نامش را در تاریخ فوتبال انگلیس ثبت کند.

حالا فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی در خصوص اهداف نقل و انتقالاتی منچسترسیتی خبر داد، آن‌ها می‌خواهند برای جذب ساوینیو، وینگر برزیلی ژیرونا اقدام کنند. گفتنی است ژیرونا و منچسترسیتی زیر نظر یک هولدینگ مدیریت می‌شوند و این موضوع کار را برای آبی‌های منچستر راحت‌تر می‌کند.

گواردیولا سبک بازی این ستاره‌ی 19 ساله را دوست دارد و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، می‌توان تصور کرد که ساوینیو به زودی پیراهن آبی آسمانی منچسترسیتی را به تن کند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *