بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های مسی جدید ؛ گزینه خرید رئال، بارسا و سیتی + فیلم

مهارت ها و گل های برتر اچوری پدیده 17 ساله آرژانتینی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۷


رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی علاقه مند به جذب اچوری پدیده 17 ساله هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید حالا شرایط اچوری یکی از ستارگان جام جهانی زیر 17 سال در اندونزی را زیر نظر گرفته است. در حقیقت رئال مادرید همچون منچسترسیتی و بارسلونا توجه خود را به کلودیو اچوری ستاره ریورپلاته ملقب به “مسی جدید” جلب کرده است.

اچوری در بازی آرژانتین و برزیل در یک چهارم نهایی جام جهانی نوجوانان، هت تریک کرد تا تیمش با نتیجه سه بر صفر پیروز شود. کلودیو پیش از این با درخشش در ریورپلاته نامش را سر زبان ها انداخته بود.

حالا فابرزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی نیز قیمت این مهاجم را اعلام کرده است. در حقیقت این بازیکن که از نظر سرعت و تکنیک با مسی مقایسه می شود، در حال حاضر از نظر ریورپلاته 5+20 میلیون یورو قیمت دارد. پی اس جی و منچسترسیتی دیگر تیم هایی هستند که به صورت جدی شرایط خرید او را زیر نظر گرفته اند.

رئال مادرید زمانی فدریکو والورده را پس از درخشش در جام جهانی نوجوانان جذب کرد که این بازیکن به ستاره رئالی ها تبدیل شد و حالا باید دید که ایا برای خرید اچوری نیز اقدامی خواهند داشت یا نه.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *