بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ارلینگ هالند از خشم منفجر شد ؛ درگیری های پایان بازی منچسترسیتی – تاتنهام + فیلم

عصبانیت شدید ارلینگ هالند در پایان دیدار منچسترسیتی 3-3 تاتنهام لیگ برتر انگلیس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۱


در حالی که دیدار منچستر سیتی- تاتنهام با نتیجه ۳-۳ در جریان بود، یک سوت از داور هالند را به مرز دیوانگی برد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در اواخر دیدار دیوانه‌وار تاتنهام-منچسترسیتی، ارلینگ هالند به دنبال تصمیم داوری در ثانیه‌های آخر کنترل اعصابش را از دست داد.

در حالی که سیتیزن‌ها در حال تدارک آخرین ضدحمله‌شان بودند، ارلینگ هالند در میانه میدان با خطا مواجه شد، اما توانست تعادلش را به دست بیاورد و گریلیش را در موقعیت خوبی قرار دهد. بازیکن انگلیسی در حال تک به تک شدن با دروازه‌بان بود که داور بازی را متوقف کرد. این در حالی بود که او پس از خطا روی هالند آوانتاژ داده بود اما ناگهان تصمیم گرفت خطا اعلام کند.

این تصمیم باعث عصبانیت همه بازیکنان منچسترسیتی و پپ گواردیولا،‌ سرمربی آنها که در کنار زمین حرص می‌خورد، شد. ارلینگ هالند از همه عصبانی‌تر بود. مهاجم نروژی پس از فریاد زدن در صورت داور، زمین را ترک کرد و به سمت تونل رفت.

با وجود این اتفاق، پپ گواردیولا نمی‌خواست داور را مقصر بداند. او در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

«ما به خاطر داور مساوی نکردیم.»

در واقع، بیش از هر چیز نیروی تهاجمی تاتنهام اسپرز بود که به سیتیزن‌ها آسیب زد. در ابتدای بازی سون دروازه سیتی را باز کرد، اما سپس با یک گل‌‌به‌خودی بازی را مساوی کرد. در همان نیمه اول فودن در دقیقه ۳۱ توانست سیتی را به برتری برساند.

در ادامه جک گریلیش گل سوم سیتی را زد اما قبل از اینکه او تصور کند که به تیمش برتری قطعی در این بازی را هدیه داده است، دژان کولوسفسکی، درست لحظاتی قبل از تصمیم جنجالی سایمون هوپر، با گلی زیبا دوباره همه چیز را مساوی کرد. این تساوی عمدتا به سود آرسنال و لیورپول است. هر دو تیم اکنون رتبه‌های اول و دوم لیگ را به خود اختصاص داده‌اند.

عصبانیت هالند پس از هم کم نشد. او با پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت:

«این دیگر چه وضعیتی است؟»


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *