بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صحبت های کلوپ قبل از دیدار برابر فولام

یورگن کلوپ : می‌خواهیم به رقابت برای صدرنشینی ادامه دهیم و فولاد را می بریم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۶
لیورپول ؛ کلوپ : می‌خواهیم به رقابت برای صدرنشینی ادامه دهیم و فولاد را می بریم

یورگن کلوپ می‌گوید با وجود تمام غایبان تیمش، اما برای بازی مقابل فولام آماده هستند و می‌خواهند به رقابت برای صدرنشینی ادامه دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول پس از تساوی در دیدار بزرگ هفته قبل مقابل منچستر سیتی، این هفته در آنفیلد به مصاف فولام می‌رود. کلوپ در کنفرانس پیش از بازی، درباره برخی از موضوعات مورد بحث درباره این بازی صحبت کرد.

رجو این روزهای آنفیلد؟

اینجا خانه ماست و عاشق بازی کردن در آن هستیم. بازی کردن در آنفیلد باید برای بازیکنان کشورهای دیگر یک رویا باشد و البته که بودن در این جو هم برای آنان باید یک کابوس باشد.

فولام؟

واقعا تیم خوبی هستند. از آنها خوشم می‌آید و برای بازی مقابل آنان هیجان دارم. امیدوارم ببریم چون می‌خواهیم به رقابت برای صدرنشینی ادامه دهیم.

ویلیان؟

آن فرفری کوچک. یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر. همچنان به بازی در سطح بالا ادامه می‌دهد و قصد توقف ندارد. فوق‌العاده است.

کلهر توان شماره یک بودن را دارد؟

بله بدون شک. او را هر روز در تمرین می‌بینیم. شاید ما به اندازه کافی نام او را ذکر نکنیم، اما جان آچتربرگ از روز اول به من گفته بود که چقدر این پسر عالی است. او فردی متمرکز است و اگر او را پس از بازی دیشب می‌دیدید می‌فهمیدید که کلین شیتش را جشن نمی‌گیرد و به آینده و بهبود عملکردش فکر می‌کند.

آمادگی تیاگو؟

چیزی تغییر نکرده است. او همچنان به زمان احتیاج دارد. دیروز او را دیدم. فردی فوق‌العاده است و با شرایط کنار آمده است.

هدف‌تان در این بازی؟

چیزی غیر از بردن نیست. هدف اصلی همین است. قطعا چیزهایی را هم باید در کنارش به دست بیاوریم، اما هدف اصلی‌مان این است که خوش بگذرانیم، تفریح کنیم و ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *